Zapamiętaj te trzy liczby - 4 -7-8, bo one stanowią klucz do sukcesu.

Możesz stosować tę technikę nie tylko wieczorem, ale również w ciągu dnia, aby pozbyć się złych myśli czy stresu. Musisz być w wygodnej pozycji. Jeśli chcesz zasnąć, najlepiej połóż się na łóżku.

A teraz:

 

1. wciągaj powietrze przez nos przez 4 sekundy

2. utrzymaj powietrze w płucach przez 7 sekund

3. wypuść ustami powietrze z płuc w ciągu 8 sekund.

 

To wszystko, co masz do zrobienia. Powtarzaj ćwiczenie kilkakrotnie. Na początku może to nie być ani łatwe, ani efekty widoczne będą natychmiast. Jednak ci, którzy tę metodę stosują, twierdzą, że im dłużej jest używana, tym jest bardziej skuteczna.

 

Dr Weil opisuje ją jako naturalny środek uspokajający. Przede wszystkim ćwiczenie odrywa cie od złych myśli, bo musisz skupić się na liczeniu i odpowiednim oddychaniu. Ponadto przyrównywane jest do takich praktyk jak medytacja czy ćwiczenie uważności. Warto ćwiczyć co najmniej dwa razy dziennie.

źródło https://www.healthline.com/health/4-7-8-breathing#1

 

Tagi:

bezsenność,  stres,  oddychanie,  4-7-8, 

Kliknij, aby zamknąć artykuł i wrócić do strony głównej.
Sprawdź niesamowite filmy:


Polecane artykuły:

Podobne artykuły:

Powrót