Diety oparte na truskawkach doskonale oczyszczają organizm i odmładzają skórę. Truskawki są bogate w błonnik, wspomagają trawienie, obniżają poziom cholesterolu, mają dużo przeciwutleniaczy i witaminy C., B6, K oraz żelaza, manganu, magnezu i miedzi. Truskawki w 100 gramach mają zaledwie 32,5 kalorii! Składają się głównie z wody, są więc doskonałym pożywieniem dla osób cierpiących na obrzęki.

 

Są bardzo zdrowe dla osób chorych na serce. Nie powinny ich jednak spożywać osoby cierpiące z powodu kamieni nerkowych, zapalenia jelita grubego czy chorób jelit.

 

Najszybciej odchudza monodieta truskawkowa, ale można ja stosować zaledwie trzy dni. Jemy wówczas pięć razy dziennie truskawki, po około 400 gram. Zagwarantowany efekt – nawet  kilogram dziennie - jak podaje portal mejorconsalud.

 

 

Inna dieta, to dieta mieszana. Truskawki i inne owoce łączymy podczas pięciu posiłków – około 300 gram truskawek i 200 innych owoców – pomarańczy czy bananów. Ta dieta doskonale odchudza i oczyszcza organizm, ale podobnie jak dieta monotruskawokowa może być stosowana kilka dni. Wskazana jest dla osób cierpiących na zaparcia.

 

Optymalna dieta to połączenie truskawek z innymi pokarmami. Tę możemy stosować już dłużej i oczekiwać efektu około 3 do 4 kilogramów tygodniowo.

 

Śniadanie: 400 gram truskawek, mleko owsiane lub chudy jogurt.

 

2 śniadanie: 350 gram truskawek

 

Obiad: Gulasz warzywny lub zupa jarzynowa bez tłuszczu, filet z piersi kurczaka lub ryby, 300 gram truskawek.

 

Podwieczorek: 350 gram truskawek.

 

Kolacja: 450 gram truskawek, chudy jogurt.

 

Pamiętajcie też, że jeśli cierpicie na przewlekłe choroby, każda dieta powinna być skonsultowana z lekarzem. Nawet jeśli schudniecie po diecie powrót do starych nawyków spowoduje efekt jo-jo!

 

źródło https://mejorconsalud.com/dieta-de-la-fresa-para-adelgazar-mito-realidad/

Zapisz

Tagi:

odchudzanie,  dieta,  otyłość,  dieta truskawkowa,  truskawki, 

Kliknij, aby zamknąć artykuł i wrócić do strony głównej.
Powrót