Reklama:
blocker

Dieta jest zdrowa, trwa krótko i daje niesamowite efekty. Zmniejsza również poziom cholesterolu. Owies ma tę zaletę, że pęcznieje w żołądku, przez co zmniejsza uczucie głodu. Chudnie się przy niej 1 kilogram dziennie!

 

Ale dieta to nie tylko owies. Dodajesz do niej owoce, warzywa, chudy ser, jogurt, orzechy. Możesz pić kawę, herbatę czarną lub ziołową, ale bez cukru oraz warzywny bulion

 

Polecane warzywa:


pomidor, marchew, szpinak, brokuły, cebula, szparagi, sałata, por, cukinia, grzyby i zielony groszek.

 

Polecane owoce:

 

jabłka, gruszki, pomarańcze, maliny, banany.

 

Jak przygotować owsiankę?

 

3 łyżki płatków owsianych mieszamy z 1 szklanką wody lub odtłuszczonego mleka. Można robić na ciepło i dodać trochę słodziku.

 

Menu:

 

Owsianka jest podstawą śniadania, obiadu i kolacji. Możesz do niej dodawać owoc lub sałatkę z wymienionych warzyw doprawioną odrobiną oliwy z oliwek.

 

Możesz jeść drugie śniadanie i podwieczorek, ale wyłącznie owoce i jogurt. Dietę stosujemy maksymalnie 5 dni. Potem musimy zrobić przerwę. Nie zaleca się diety dla osób starszych i chorych.

 

Powodzenia!

 

 

Tagi:

odchudzanie,  dieta,  owies,  dieta owsiana, 

Loading...
Polecane artykuły:

Podobne artykuły:

Zostaw komentarz:


    Brak komentarzy
Powrót
Wyszukiwarka
Najnowsze
Newsletter
zapisz
Reklama:
Loading...