Reklama:
Z 17 państw na całym świecie konkursowe jury wybrało dziewięcioro finalistów, którzy wystąpili 7 sierpnia 2019 na scenie ibis MUSIC w trakcie Sziget Festival w Budapeszcie. Do grona szczęśliwców trafili So Flow (Polska), Naë (Francja), Nxdia (Wielka Brytania), Gilsons (Brazylia), Moglii (Niemcy), Qaayel (Maroko), MVNSI (Belgia), Glass Cristina (Meksyk) oraz Maria Yfeu (Hiszpania). Hiszpańska artystka podbiła serca jurorów swoim występem z utworami „Grudges” i „Let it grow (up)”, dzięki któremu została okrzyknięta zwyciężczynią ibis MUSIC 2019. Pochodząca z Sweilli Maria Yfeu wcześniej prezentowała swoje umiejętności wokalne w ibis Aeropuerto Barajas w Madrycie. Artystka czerpie inspiracje muzyczne z twórczości Billie Holiday i Amy Winehouse. Na laureatkę międzynarodowego konkursu ibis MUSIC czeka jeszcze dzień z mentorem w siedzibie głównej Sony Music w Londynie.

Niesamowite brzmienia początkujących artystów

Idęą, jaka przyświeca kampanii ibis MUSIC jest pomoc w rozwoju muzycznej kariery wschodzących artystów, a także promocja miejscowych dźwięków. Tegoroczny konkurs wystartował w marcu i wzięło w nim udział blisko 90 aspirujących gwiazd z 17 krajów na całym świecie. Muzycy zaprezentowali swój repertuar w serii kameralnych koncertów zorganizowanych w hotelach ibis. W Polsce odbyły się dwa muzyczne wydarzenia sygnowane ibis MUSIC – w Warszawie, gdzie wystąpiły zespoły Linia Nocna i Oly oraz w Krakowie z występami Bluszcz i So Flow. Krakowski sekstet jako zwycięzca rywalizacji z Europy Wschodniej trafił do grona finalistów, którzy zyskali szansę występu na specjalnej scenie na festiwalu Sziget 2019.
 
 
 
 
 
 Marka ibis z pasją do muzyki
 
Kampanię ibis MUSIC obejmowała serię eventów oraz muzycznych wydarzeń, które odbywają się w hotelach ibis na całym świecie. Działania są odpowiedzią na dążenia marki do wzbogacania doświadczeń gości podczas pobytu w hotelu poprzez organizację koncertów z muzyką graną na żywo czy udostępnianiu gościom instrumentów w hotelowym lobby. W wybranych krajach program został wzbogacony dodatkowymi inicjatywami, takimi jak: partnerstwo z festiwalami muzycznymi (m.in.: Dot to Dot w Wielkiej Brytanii czy Montreux Jazz w Szwajcarii). Zaangażowanie na rzecz muzyki na żywo sprawiło, że hotele ibis stały się tętniącymi życiem miejscami dla gości, lokalnych mieszkańców oraz światem wypełnionym po brzegi muzyką. Dlatego też w przyszłym roku marka planuje kontynuację działań, w których centrum będzie jej największa pasja, czyli muzyka.

Tagi:

konkurs,  społeczeństwo, 

Zostaw komentarz:


    Brak komentarzy
Polecane artykuły:

Podobne artykuły:

Powrót
Wyszukiwarka
Najnowsze
Newsletter
zapisz
Reklama:
Loading...