Reklama:

Zgłoszenia trwają do końca września.

Każdy ze zwycięzców konkursu będzie miał szansę spotkać się z Robertem Janowskim w jednej z warszawskich restauracji, zjeść razem kolację i porozmawiać. A jest o czym – ambasador kampanii „9 milionów powodów” przez lata prowadził jeden z najpopularniejszych programów telewizyjnych „Jaka to melodia?”, autorskie audycje w radiu, wydawał płyty, występował na deskach teatru, a od września rusza z nowym telewizyjnym show muzycznym. Tematów do rozmowy na pewno więc nie zabraknie, a lata fascynujących doświadczeń i sympatyczna osobowość artysty uczynią ten wieczór wyjątkowym przeżyciem.

Jak Corega zmieniła Twoje życie?

Konkurs jest częścią kampanii „9 milionów powodów”, której celem jest wspieranie osób noszących protezy zębowe na drodze do samoakceptacji. Nadal wiele osób postrzega protezy zębowe jako przykrą konieczność, a ponad połowa osób noszących protezę deklaruje, że przynajmniej od czasu do czasu spotyka się z trudnościami związanymi z jej noszeniem. 52% pacjentów odczuwa ogólne poczucie dyskomfortu, a 51% z nich mówi o niekontrolowanym ruszaniu się protezy. Dodatkowo, aż 41% osób deklaruje, że każdego dnia obawia się o możliwość wysunięcia się lub wypadnięcia protezy[1].
Historie bohaterów kampanii społeczno-edukacyjnej „9 milionów powodów” dowodzą, że nie musi tak być. W filmach, które obejrzeć można na stronie internetowej kampanii, opowiadają oni o tym, jak produkty Corega pomagają im w spełnianiu licznych pasji i cieszeniu się życiem. Teraz każdy może do nich dołączyć i odpowiadając na pytanie konkursowe: „Jak Corega zmieniła Twoje życie?” przedstawić własną historię.
W tym roku w ramach kampanii, eksperci marki Corega wyruszyli w Polskę, by edukować na temat poprawnego używania i pielęgnowania protez zębowych. Podczas indywidualnych spotkań z pacjentami starano się także uświadamiać, że noszenie protezy to coś normalnego, czego nie należy się wstydzić. Bohaterowie kampanii są tego doskonałym przykładem.
 

Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że Polacy noszący protezy zębowe to grupa aż 9 milionów osób. Jest ich więcej niż tych, którzy noszą okulary. Razem z marką Corega chcemy odczarować ten temat i podarować im dodatkowe powody do uśmiechu – jednym z nich mam nadzieję będzie nasze wspólne spotkanie

Robert Janowski, Ambasador kampanii

Organizatorem i inicjatorem kampanii jest firma GlaxoSmithKline, właściciel marki Corega, będącej liderem w segmencie produktów do mocowania i higieny protez zębowych. Jako firma społecznie odpowiedzialna po raz kolejny podjęła się edukacji społeczeństwa w tym temacie.
Nr ZINC: CHPL/CHPLD/0035/19
[1] „Badanie użytkowników protez”, Havas PR Warsaw dla GSK, CATI, n=300, fieldwork: maj-czerwiec 2019
 
 corega

Tagi:

konkurs,  Robert Janowski,  proteza, 

Zostaw komentarz:


    Brak komentarzy
Polecane artykuły:

Podobne artykuły:

Powrót
Wyszukiwarka
Najnowsze
Newsletter
zapisz
Reklama:
Loading...