Reklama:
blocker

Dostosuj się albo zgiń

Choć nic nie wskazuje na to, że galerie handlowe trzeba będzie zamykać, to na pewno zarządców czekają w najbliższym czasie duże zmiany. Obecnie, do galerii bardziej przyciąga nas możliwość spędzenia tam wolnego czasu, np. pójście na fitness lub wypicie kawy ze znajomymi, niż zrobienie zakupów. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów powstał więc nowy typ galerii – galeria społecznościowa.

Społecznościowe, czyli jakie?

„Obserwujemy od ostatnich 5 lat zwiększenie funkcji gastronomicznej i rozrywkowej na rynku centrów handlowych w Polsce. Galerie tego typu znajdują się zazwyczaj na terenach poprzemysłowych, dodatkowo kontakt z klientami odbywa się za pomocą nowoczesnych technologii”  – podkreśla w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Marta Mikołajczyk-Pyrć, Dyrektor Pionu Nieruchomości Handlowych w Dziale Zarządzania Nieruchomościami i Aktywami Savills.

Galerie społecznościowe w Polsce

Jak wynika z raportu Savills, prekursorem galerii społecznościowych w Polsce był Stary Browar w Poznaniu, gdzie w jednym miejscu zostały połączone zakupy i sztuka. Manufaktura w Łodzi czy Galeria Kazimierz w Krakowie to inne przykłady tego typu rozwiązań. Natomiast cechy 100% galerii społecznościowej spełnia warszawska Hala Koszyki, gdzie funkcję handlową zredukowano do minimum i skupiono się na podkreśleniu gastronomicznego charakteru obiektu.

infowire

Tagi:

zakupy,  sklepy,  galerie handlowe, 

Loading...
Polecane artykuły:

Podobne artykuły:

Zostaw komentarz:


    Brak komentarzy
Powrót
Wyszukiwarka
Najnowsze
Newsletter
zapisz
Reklama:
Loading...