Reklama:
Reklama:

Przywołanie postaci wybitnych przedsiębiorców, opowieść o wartościach, tradycjach i zwyczajach prowadzą do zrozumienia źródeł etosu pracy i siły oddziaływania marki. A poznanie i zrozumienie własnej historii, świadomość miejsca pochodzenia oraz odświeżenie emocji towarzyszących tworzeniu własnej firmy stanowią niezbędny kapitał do budowania jej autentyczności i niepowtarzalności.

 

praga

Spotkanie ma na celu zwrócenie uwagi na konieczność popularyzacji etosu polskiego przedsiębiorcy.

Przedsiębiorca, utalentowana osoba jako lider życia społeczno – gospodarczego świadomie rozwija firmę i kształtuje środowisko w którym mieszka i pracuje. Przedsiębiorcę wyróżnia postawa przedsiębiorczości, postrzegana jako cecha osobowości, zdolność do przejawiania ducha inicjatywy i zaradności.

Na spotkaniu przedstawione zostaną wyniki badań oraz doświadczenia praktyków przedsiębiorczości. Zwrócona zostanie uwaga na moc autentycznej historii w tworzeniu unikatowej wartości firmy na rynku.

Przywołane zostaną postaci wybitnych przedsiębiorców, opowieści o wartościach, tradycjach i zwyczajach, które prowadzą do zrozumienia źródeł etosu pracy i siły oddziaływania marki.

 
ZAKRES TEMATYCZNY SPOTKANIA
 
  • zrozumienie wpływu osobistej historii właściciela na kolejne fazy rozwoju przedsiębiorstwa
  • czym jest „genotyp” przedsiębiorstwa odrózniający od konkurencji, przekładający się na wzrost rynkowej pozycji firmy
  • problem „szybkiego biznesu” czyli przedsiębiorczości uprawianej tylko w oparciu o zysk
  • ponadczasowość marki a przypadkowość, zamęt, zagubienie – problem samokontroli przedsiębiorcy
  • naga prawda – czy to się dzisiaj broni?
  • marka i budowanie wartości w strategii firmy, czy tylko na potrzeby PR?
  • autentyczny branding firmowy a zobowiązanie się własnym nazwiskiem właściciela do podejmowania działań związanych z dostarczaniem dla swoich odbiorców produktów i usług najwyższej jakości
  • świadomość miejsca pochodzenia i odświeżenie emocji towarzyszących tworzeniu własnej firmy – niezbędny kapitał do budowania jej autentyczności i niepowtarzalności

http://markazhistoriawtle.pl/

 

Tagi:

społeczeństwo,  biznes,  Muzeum Warszawskiej Pragi, 

Loading...

Podobne artykuły:

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót
Reklama:

Reklama:
Wyszukiwarka
Reklama:
Najnowsze
Reklama:
Reklama:
Newsletter
zapisz
Reklama:
Reklama:
Loading...