Partner: Logo KobietaXL.pl

Podczas wydarzenia odbędzie się warsztat: „Plan komunikacji w social mediach - jak wizerunek marki może wpływać na wyniki sprzedaży”

Zagadnienia:

- co stanowi podstawę dobrego i skutecznego planu komunikacji w social mediach:

- projektowanie komunikacji opartej na Big Idei oraz wyróżniku komunikacyjnym marki 

- modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców

- twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki

Ponadto w programie:

- Dr Inż. Marzanna Lesiakowska - Jabłońska - Prorektor do spraw dydaktycznych, VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie
„Od science fiction do virtual reality - wykorzystanie narzędzi internetowych do realizacji idei mass customization w przemyśle mody.”

- Aleksandra Maciejewicz - Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE
"Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji."

- Marcin Nawrocki - CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com)
"Marketing Automation -  Wdrożenie marketing automation i monitorowanie wpływu na sprzedaż firmy."

- Magdalena Urbaniak - Global Communications Manager w Brand24, prowadzi bloga Tractormania.pl
"Monitoring Internetu - twoja nowa super power w badaniu rynku i pozyskiwaniu leadów."

- Kinga Miller -  Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie
"Marka luksusowa & e-commerce."

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.

Czas trwania: 09.30 – 15.30

Lokalizacja: VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie

ul. Arabska 7A, 03-977 Warszawa

Zapraszamy do rejestracji: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-fashion

Strona wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/rozwiazania-dla-branzy-fashion


Tagi:

moda ,  styl ,  społeczeństwo , 

Kliknij, aby zamknąć artykuł i wrócić do strony głównej.

Polecane artykuły:

Podobne artykuły:

Powrót