Reklama

To, że palenie szkodzi zdrowiu wiemy nie od wczoraj. Nie każdy jednak potrafi poradzić sobie z nałogiem. Są również wśród nas kobiety, które wcale nie chcą. Fakty są jednak nie do podważenia  - i nie jest istotne czy palisz dwa papierosy czy dwie paczki dziennie  - powinnaś wzbogacić swoją dietę o konkretne produkty.

Każdy papieros niszczy od 25 do 100 mg witaminy C dlatego twoja dieta powinna być bogata w owoce cytrusowe i warzywa, dzięki którym uzupełnisz jej brak.

Nie zapominaj również o truskawkach, szpinaku, brokułach, marchewkach czy innych produktach bogatych w beta-karoten, które chronią organizm przed szkodliwym działaniem niokotyny.

W pozbyciu się nikotyny z organizmu pomagają również mleczne napoje takie jak jogurt, maślanka czy kefir.

Sok z marchwi jest bogaty w witaminy A, C, K, i B, które chronią skórę przed działaniem znajdujących się w dymie papierosowym wolnych rodników. Dzięki tym samym witaminom łatwiej pozbędziesz się nikotyny ze swojego ciała.

Kolejnym warzywem, dzięki któremu szybciej usuniesz nikotynę z organizmu są bogate w witaminy C i B5 brokuły. Ważnym składnikiem twojej diety powinien być również szpinak, który zawiera duże ilości kwasu foliowego oraz bogate w witaminy C, A i E kiwi

Borówki są jednym z najlepszych źródeł przeciwutleniaczy. Soki, które zawierają ciemne owoce leśne takie jak jagody, jeżyny czy maliny zmniejszają ryzyko zachorowania na raka płuc. Dobrze jeśli w menu każdej kobiety nie zabraknie jabłek i grejpfrutów - bogatych we flawonoidy czyli przeciwutleniacze, które pomagają w utrzymaniu zdrowego układu oddechowego i zmniejszają ryzyko chorób płuc

Wszystkie produkty będące źródłem witaminy E oraz selenu doskonale działają na zatrucie nikotynowe. Wzbogać swoją dietę o nasiona soi, migdały, jaja, ryby, kiełki pszenicy czy orzechy. Nikotynę wypłuczesz również z organizmu dzięki płynom - najlepsza będzie woda. Udowodniono, że spożywanie dużych ilości wody pomaga całkowicie zerwać z paleniem papierosów. 

Z zanieczyszczonymi płucami świetnie radzą sobie również imbir i kurkuma

 

Powrót
Reklama:

To, że palenie szkodzi zdrowiu wiemy nie od wczoraj. Nie każdy jednak potrafi poradzić sobie z nałogiem. Są również wśród nas kobiety, które wcale nie chcą. Fakty są jednak nie do podważenia  - i nie jest istotne czy palisz dwa papierosy czy dwie paczki dziennie  - powinnaś wzbogacić swoją dietę o konkretne produkty.

Każdy papieros niszczy od 25 do 100 mg witaminy C dlatego twoja dieta powinna być bogata w owoce cytrusowe i warzywa, dzięki którym uzupełnisz jej brak.

Nie zapominaj również o truskawkach, szpinaku, brokułach, marchewkach czy innych produktach bogatych w beta-karoten, które chronią organizm przed szkodliwym działaniem niokotyny.

W pozbyciu się nikotyny z organizmu pomagają również mleczne napoje takie jak jogurt, maślanka czy kefir.

Sok z marchwi jest bogaty w witaminy A, C, K, i B, które chronią skórę przed działaniem znajdujących się w dymie papierosowym wolnych rodników. Dzięki tym samym witaminom łatwiej pozbędziesz się nikotyny ze swojego ciała.

Kolejnym warzywem, dzięki któremu szybciej usuniesz nikotynę z organizmu są bogate w witaminy C i B5 brokuły. Ważnym składnikiem twojej diety powinien być również szpinak, który zawiera duże ilości kwasu foliowego oraz bogate w witaminy C, A i E kiwi

Borówki są jednym z najlepszych źródeł przeciwutleniaczy. Soki, które zawierają ciemne owoce leśne takie jak jagody, jeżyny czy maliny zmniejszają ryzyko zachorowania na raka płuc. Dobrze jeśli w menu każdej kobiety nie zabraknie jabłek i grejpfrutów - bogatych we flawonoidy czyli przeciwutleniacze, które pomagają w utrzymaniu zdrowego układu oddechowego i zmniejszają ryzyko chorób płuc

Wszystkie produkty będące źródłem witaminy E oraz selenu doskonale działają na zatrucie nikotynowe. Wzbogać swoją dietę o nasiona soi, migdały, jaja, ryby, kiełki pszenicy czy orzechy. Nikotynę wypłuczesz również z organizmu dzięki płynom - najlepsza będzie woda. Udowodniono, że spożywanie dużych ilości wody pomaga całkowicie zerwać z paleniem papierosów. 

Z zanieczyszczonymi płucami świetnie radzą sobie również imbir i kurkuma

 

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

zdrowie,  papierosy,  palenie,  witaminy,  kurkuma,  przyprawy, 

Zostaw komentarz:

  • Komentarz od: ~RenataBURZYK, Wwa   zgłoś nadużycie  

    ODŻYWIANIE DLA PALACZY / PRZY OTYŁOŚCI (CHOLESTEROL) / NADWADZE / CUKRZYCY / NADCIŚNIENIU / CHOROBACH SERCA: INTELIGENTNE, TAKIE POLECAM. ***** 1. Jemy niskotłuszczowo czyli: INDEKS ŻYWIENIOWY TJ. IŻ PRODUKTU. 2. Niskowęglowodanowo, a zatem (energetyczne): NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU. 3. Puenta to tabele: IŻ PRODUKTU. P. S. Realizując klasyfikację IŻ, organizm sam wykorzystuje złogi trójglicerydów w żyłach, oczyszczając je. Zwyczajne biologiczne reakcje, które równocześnie eliminują miażdżycę i nadciśnienie, a także cukrzycę typu 2. Spożycie CHLEBA NA OSTEOPOROZĘ-IRL, szprotek wędzonych oraz fasoli czyli produktów o dużej zawartości wapnia wyjaśnia celowość umieszczenia tych produktów jako zalecane. 4. Wykluczamy jednak z diety (niezdrowe dla człowieka) tzw: WYSOKIE WĘGLOWODANY TJ. OD 26.01% WZROSTU.

Powrót