Reklama:

Wpływy z akcji organizowanej przez kobiety zostaną przeznaczone na wsparcie innych kobiet - osieroconej rodziny restauratora.

 

Akcja „Mądre, piękne i gotują” składa się z dwóch elementów. Pierwszy z nich to kalendarz
z przepisami. Agnieszka Małkiewicz (Horeca Communications) pomysłodawczyni akcji zaprosiła
do studia fotograficznego kobiety znane z sukcesów w kulinarnym świecie: Agatę Wojdę, Ewę Malikę Szyc-Juchnowicz, Luizę Trisno, Lilianę Filipiak, Basię Ritz i Ewę Olejniczak, aby łącząc swój wizerunek i kulinarny talent, wsparły potrzebujących. Pikanterii dodaje fakt, że bohaterki występują w kalendarzu w trzech konfiguracjach:Mądre (bez okrycia), Piękne (eleganckie) i Gotują– (wspólnie, w kuchni). Autorką niepokornych zdjęć jest Lidia Skuza.

 

Dodając akcji lekkiego przymrużenia oka i zabarwienia kulinarnego wszystkie portrety wyjątkowych dam połączył wątek ich ulubionych produktów. Na ich bazie szefowe kuchni zaproponowały do kalendarza swoje przepisy na dania, których będzie można spróbować w ich wykonaniu podczas kolacji 15 stycznia. To jest drugi element projektu. Kolacja odbędzie się w warszawskiej restauracji „Slavika” należącej do jednej z nich - Luizy Trisno.

 

Projekt integruje znane z mediów i słynące z kunsztu kulinarnego polskie szefowe kuchni, które wspierają szczytny cel – wsparcie innej kobiety związanej z branżą gastronomiczną. W styczniu mija rok od tragicznej śmierci męża i ojca, wspaniałego człowieka, restauratora - Artioma Gyurjyan. W akcji nie chodzi jedynie o zbiórkę pieniędzy, ale przede wszystkim o wsparcie i powrót do normalnego życia jego żony Dolores Idnani i ich jedenastoletniej córki Kseni po trudnych doświadczeniach. - Dziewczyny już teraz są podekscytowane i odzyskały nadzieję, że wszystko się poukłada, dlatego bardzo mocno będę walczyć o każdą złotówkę dla nich – zapewnia Agnieszka Małkiewicz.

 

Inicjatywa „Mądre, Piękne i Gotują” to też ukłon w stronę kobiet polskiej gastronomii, świetnych
w biznesie i kreowaniu smaku: menadżerek, restauratorek, szefowych kuchni.

- Delikatnie prowokacyjny charakter kalendarza jest najlepszą formą zwrócenia uwagi na temat, który każdej kobiecie - szefowej kuchni leży na sercu. Jesteśmy tak samo dobre jak mężczyźni, ale musimy to udowadniać, pozbywać się naszych kobiecych atutów. Chcemy być i piękne i mądre i gotować. A jeżeli robimy to dobrze, chcemy być docenione. I fajnie, gdyby nie trzeba było tego oddzielać - podkreśla jedna z uczestniczek projektu Ewa Malika Szyc-Juchnowicz.

 

Akcję można wesprzeć poprzez: bezpośrednią dotację, zakup kalendarza lub zaproszeń na kolację dla klientów, pracowników lub jako prezent gwiazdkowy przez sklep www.madrepiekneigotuja.com .

Dystrybucję kalendarzy wspiera warszawska księgarnia Bookoff.

Jedną z inspiracji dla projektu stała się działalność dziennikarki i pisarki Marii Canabal, która myśląc o niedocenionej pozycji kobiet w gastronomii stworzyła Parabere Forum. Maria podkreśla, że jej inicjatywa to „…międzynarodowa niezależna platforma non-profit, prezentująca kobiecy punkt widzenia i będąca głosem kobiet w ważnych kwestiach związanych z gastronomią. Uważam, że istnieją tylko dwa rodzaje kuchni - dobra i zła, bo talent nie ma płci. Choć moim zdaniem kobiety
i mężczyźni różnią się w swojej wizji gotowania i podejściu do jedzenia.”

 

W projekt zaangażowało się wiele znanych marek i firm z branży kulinarnej, wspierając finansowo i produktowo przedsięwzięcie, które łączy siłę kobiet. Anna Grabkowska – Chlebek, Brand Manager odpowiedzialna za markę Veuve Clicquot podkreśliła, że wydanej przez 6 szefowych kuchni kolacji towarzyszyć będzie wyjątkowy szampan, stworzony przez niezwykłą i silną kobietę.
Madame Clicquot - innowatorka i perfekcjonistka, pełna energii i wyobraźni, była jedną z pierwszych kobiet biznesu w historii. Z niezwykłą charyzmą prowadziła dom szampański, który do dziś jest symbolem radości, przewrotności i emocjonującej pasji życia. Jej filozofia idealnie oddaje kwintesencję kobiecej mocy, a tym samym charakter inicjatywy "Mądre, Piękne i Gotują"

Wydawcą kalendarza jest stowarzyszenie Cook in Poland.

 

Poznajcie uczestniczki akcji

 

Inicjatorka projektu „Mądre, piękne i gotują”:

Agnieszka Małkiewicz Horeca Communiacations - Właścicielka firmy realizującej projekty marketingowe związane z kulinariami wykorzystując w tym zakresie doświadczenie restauratorskie. Tworzy strategie wizerunkowe i promocyjne dla marek, które chcą zaistnieć w tej branży lub dzięki tej branży. Wiceprezes stowarzyszenia Cook in Poland. www.amhorecacommunications.pl

Uczestniczki projektu „Mądre, piękne i gotują”:

Liliana Filipiak Pasjonatka gotowania. Uczestniczka pierwszej edycji Top Chef Polska. Tajniki kuchni zgłębiała od najmłodszych lat. Uczęszczała do prestiżowego Institut Paul Bocuse we Francji. Do niedawna właściciel i szef kuchni restauracji Lili.

Ewa Olejniczak Uczyła się gotować u słynnego Kurta Schellera oraz w elitarnej Hofmann Culinary School w Hiszpanii. Mając zaledwie 28 lat, została wybrana jako pierwsza kobieta na stanowisko szefa kuchni w pięciogwiazdkowym hotelu. Obecnie Dyrektor Gastronomii czterogwiazdkowego hotelu w Bielsku-Białej. Współautorka książki ,,Pyszna zmiana, czyli moje życie bez glutenu”. Prowadzi programy telewizyjne.

Basia Ritz Szefowa kuchni i właścicielka autorskiej restauracji Basia Ritz w Gdańsku. W 2012 roku otrzymała tytuł pierwszego polskiego MasterChefa. Autorka dwóch bestsellerowych książek kucharskich „Master Chef. Najlepsze przepisy Basi Ritz” oraz „Dom pełen smaku”. Gospodyni programu telewizyjnego „Kuchnia z sercem”.

Ewa Malika Szyc-Juchnowicz Szefowa kuchni i właścicielka restauracji Malika w Gdyni. Polka urodzona i wychowana w Algierii. Finalistka I edycji Top Chef. Harmonijnie łączy kuchnię Maghrebu z polskimi produktami. Fascynuje ją ogień i związane z nim techniki gotowania. Zajmuje się filologią kulinarną – poszukuje źródeł nazw, przepisów i smaków. Przez Gault&Millau nominowana do nagrody Kobieta – Szef Kuchni 2015.

Agata Wojda Szefowa kuchni w restauracji Opasły Tom, wcześniej francuskiej restauracji Absynt. Czterokrotnie zdobyła wyróżnienie Bib Gourmand w przewodniku Michelin. Przez Gault&Millau uznana za Kobietę Szefa Kuchni 2015. Publicystka Kukbuka i Mojego Gotowania. Niedoszły muzykolog i skrzypaczka.

Luiza Trisno Szefowa kuchni i właścicielka restauracji Ramen Girl i Slavika. Doświadczenie i inspiracje zdobywała w zagranicznych restauracjach. Jej kuchnia jest nieoczywista. Używa składników zapomnianych, trudnych do odnalezienia i tych, których nikt nie kocha. Tworzy interdyscyplinarny kulinarny projekt Slavika i współuczestniczy w opartych o kulinaria badawczo-edukacyjnych projektach w Polsce i za granicą.

Powrót
Reklama:

Wpływy z akcji organizowanej przez kobiety zostaną przeznaczone na wsparcie innych kobiet - osieroconej rodziny restauratora.

 

Akcja „Mądre, piękne i gotują” składa się z dwóch elementów. Pierwszy z nich to kalendarz
z przepisami. Agnieszka Małkiewicz (Horeca Communications) pomysłodawczyni akcji zaprosiła
do studia fotograficznego kobiety znane z sukcesów w kulinarnym świecie: Agatę Wojdę, Ewę Malikę Szyc-Juchnowicz, Luizę Trisno, Lilianę Filipiak, Basię Ritz i Ewę Olejniczak, aby łącząc swój wizerunek i kulinarny talent, wsparły potrzebujących. Pikanterii dodaje fakt, że bohaterki występują w kalendarzu w trzech konfiguracjach:Mądre (bez okrycia), Piękne (eleganckie) i Gotują– (wspólnie, w kuchni). Autorką niepokornych zdjęć jest Lidia Skuza.

 

Dodając akcji lekkiego przymrużenia oka i zabarwienia kulinarnego wszystkie portrety wyjątkowych dam połączył wątek ich ulubionych produktów. Na ich bazie szefowe kuchni zaproponowały do kalendarza swoje przepisy na dania, których będzie można spróbować w ich wykonaniu podczas kolacji 15 stycznia. To jest drugi element projektu. Kolacja odbędzie się w warszawskiej restauracji „Slavika” należącej do jednej z nich - Luizy Trisno.

 

Projekt integruje znane z mediów i słynące z kunsztu kulinarnego polskie szefowe kuchni, które wspierają szczytny cel – wsparcie innej kobiety związanej z branżą gastronomiczną. W styczniu mija rok od tragicznej śmierci męża i ojca, wspaniałego człowieka, restauratora - Artioma Gyurjyan. W akcji nie chodzi jedynie o zbiórkę pieniędzy, ale przede wszystkim o wsparcie i powrót do normalnego życia jego żony Dolores Idnani i ich jedenastoletniej córki Kseni po trudnych doświadczeniach. - Dziewczyny już teraz są podekscytowane i odzyskały nadzieję, że wszystko się poukłada, dlatego bardzo mocno będę walczyć o każdą złotówkę dla nich – zapewnia Agnieszka Małkiewicz.

 

Inicjatywa „Mądre, Piękne i Gotują” to też ukłon w stronę kobiet polskiej gastronomii, świetnych
w biznesie i kreowaniu smaku: menadżerek, restauratorek, szefowych kuchni.

- Delikatnie prowokacyjny charakter kalendarza jest najlepszą formą zwrócenia uwagi na temat, który każdej kobiecie - szefowej kuchni leży na sercu. Jesteśmy tak samo dobre jak mężczyźni, ale musimy to udowadniać, pozbywać się naszych kobiecych atutów. Chcemy być i piękne i mądre i gotować. A jeżeli robimy to dobrze, chcemy być docenione. I fajnie, gdyby nie trzeba było tego oddzielać - podkreśla jedna z uczestniczek projektu Ewa Malika Szyc-Juchnowicz.

 

Akcję można wesprzeć poprzez: bezpośrednią dotację, zakup kalendarza lub zaproszeń na kolację dla klientów, pracowników lub jako prezent gwiazdkowy przez sklep www.madrepiekneigotuja.com .

Dystrybucję kalendarzy wspiera warszawska księgarnia Bookoff.

Jedną z inspiracji dla projektu stała się działalność dziennikarki i pisarki Marii Canabal, która myśląc o niedocenionej pozycji kobiet w gastronomii stworzyła Parabere Forum. Maria podkreśla, że jej inicjatywa to „…międzynarodowa niezależna platforma non-profit, prezentująca kobiecy punkt widzenia i będąca głosem kobiet w ważnych kwestiach związanych z gastronomią. Uważam, że istnieją tylko dwa rodzaje kuchni - dobra i zła, bo talent nie ma płci. Choć moim zdaniem kobiety
i mężczyźni różnią się w swojej wizji gotowania i podejściu do jedzenia.”

 

W projekt zaangażowało się wiele znanych marek i firm z branży kulinarnej, wspierając finansowo i produktowo przedsięwzięcie, które łączy siłę kobiet. Anna Grabkowska – Chlebek, Brand Manager odpowiedzialna za markę Veuve Clicquot podkreśliła, że wydanej przez 6 szefowych kuchni kolacji towarzyszyć będzie wyjątkowy szampan, stworzony przez niezwykłą i silną kobietę.
Madame Clicquot - innowatorka i perfekcjonistka, pełna energii i wyobraźni, była jedną z pierwszych kobiet biznesu w historii. Z niezwykłą charyzmą prowadziła dom szampański, który do dziś jest symbolem radości, przewrotności i emocjonującej pasji życia. Jej filozofia idealnie oddaje kwintesencję kobiecej mocy, a tym samym charakter inicjatywy "Mądre, Piękne i Gotują"

Wydawcą kalendarza jest stowarzyszenie Cook in Poland.

 

Poznajcie uczestniczki akcji

 

Inicjatorka projektu „Mądre, piękne i gotują”:

Agnieszka Małkiewicz Horeca Communiacations - Właścicielka firmy realizującej projekty marketingowe związane z kulinariami wykorzystując w tym zakresie doświadczenie restauratorskie. Tworzy strategie wizerunkowe i promocyjne dla marek, które chcą zaistnieć w tej branży lub dzięki tej branży. Wiceprezes stowarzyszenia Cook in Poland. www.amhorecacommunications.pl

Uczestniczki projektu „Mądre, piękne i gotują”:

Liliana Filipiak Pasjonatka gotowania. Uczestniczka pierwszej edycji Top Chef Polska. Tajniki kuchni zgłębiała od najmłodszych lat. Uczęszczała do prestiżowego Institut Paul Bocuse we Francji. Do niedawna właściciel i szef kuchni restauracji Lili.

Ewa Olejniczak Uczyła się gotować u słynnego Kurta Schellera oraz w elitarnej Hofmann Culinary School w Hiszpanii. Mając zaledwie 28 lat, została wybrana jako pierwsza kobieta na stanowisko szefa kuchni w pięciogwiazdkowym hotelu. Obecnie Dyrektor Gastronomii czterogwiazdkowego hotelu w Bielsku-Białej. Współautorka książki ,,Pyszna zmiana, czyli moje życie bez glutenu”. Prowadzi programy telewizyjne.

Basia Ritz Szefowa kuchni i właścicielka autorskiej restauracji Basia Ritz w Gdańsku. W 2012 roku otrzymała tytuł pierwszego polskiego MasterChefa. Autorka dwóch bestsellerowych książek kucharskich „Master Chef. Najlepsze przepisy Basi Ritz” oraz „Dom pełen smaku”. Gospodyni programu telewizyjnego „Kuchnia z sercem”.

Ewa Malika Szyc-Juchnowicz Szefowa kuchni i właścicielka restauracji Malika w Gdyni. Polka urodzona i wychowana w Algierii. Finalistka I edycji Top Chef. Harmonijnie łączy kuchnię Maghrebu z polskimi produktami. Fascynuje ją ogień i związane z nim techniki gotowania. Zajmuje się filologią kulinarną – poszukuje źródeł nazw, przepisów i smaków. Przez Gault&Millau nominowana do nagrody Kobieta – Szef Kuchni 2015.

Agata Wojda Szefowa kuchni w restauracji Opasły Tom, wcześniej francuskiej restauracji Absynt. Czterokrotnie zdobyła wyróżnienie Bib Gourmand w przewodniku Michelin. Przez Gault&Millau uznana za Kobietę Szefa Kuchni 2015. Publicystka Kukbuka i Mojego Gotowania. Niedoszły muzykolog i skrzypaczka.

Luiza Trisno Szefowa kuchni i właścicielka restauracji Ramen Girl i Slavika. Doświadczenie i inspiracje zdobywała w zagranicznych restauracjach. Jej kuchnia jest nieoczywista. Używa składników zapomnianych, trudnych do odnalezienia i tych, których nikt nie kocha. Tworzy interdyscyplinarny kulinarny projekt Slavika i współuczestniczy w opartych o kulinaria badawczo-edukacyjnych projektach w Polsce i za granicą.

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

kobieta,  kobiety,  pomoc,  mądre,  piękne i gotują,  kalendarz, 

Zostaw komentarz:

  • Komentarz od: ~pI6vtB kwdpdufxmtyh, [url=http://kpngsxysfetf.com/]kpngsxysfetf[/url], [link=http://xqccwlrgohrb.com/]xqccwlrgohrb[/link], http://ajzpzawbblpc.com/   zgłoś nadużycie  

    pI6vtB kwdpdufxmtyh, [url=http://kpngsxysfetf.com/]kpngsxysfetf[/url], [link=http://xqccwlrgohrb.com/]xqccwlrgohrb[/link], http://ajzpzawbblpc.com/

  • Komentarz od: ~seo plugin   zgłoś nadużycie  

    Hello Web Admin, I noticed that your On-Page SEO is is missing a few factors, for one you do not use all three H tags in your post, also I notice that you are not using bold or italics properly in your SEO optimization. On-Page SEO means more now than ever since the new Google update: Panda. No longer are backlinks and simply pinging or sending out a RSS feed the key to getting Google PageRank or Alexa Rankings, You now NEED On-Page SEO. So what is good On-Page SEO?First your keyword must appear in the title.Then it must appear in the URL.You have to optimize your keyword and make sure that it has a nice keyword density of 3-5% in your article with relevant LSI (Latent Semantic Indexing). Then you should spread all H1,H2,H3 tags in your article.Your Keyword should appear in your first paragraph and in the last sentence of the page. You should have relevant usage of Bold and italics of your keyword.There should be one internal link to a page on your blog and you should have one image with an alt tag that has your keyword....wait there's even more Now what if i told you there was a simple Wordpress plugin that does all the On-Page SEO, and automatically for you? That's right AUTOMATICALLY, just watch this 4minute video for more information at. Seo Plugin seo plugin http://www.SeoOptimizedRankings.com/

Powrót