Reklama

Lady Business Round Table to nowa forma spotkań biznesowych uruchomiona w odpowiedzi na potrzeby Kobiet Biznesu, zgłoszone przez członkinie Lady Business Club. To kameralne spotkania wzmacniające marki osobiste Kobiet Biznesu.

 

„Klienci uwielbiają kupować, ale nie znoszą jak im się sprzedaje”

 

To spotkanie dla przedsiębiorczych kobiet, które szukają odpowiedzi na pytania:

- Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium mojej firmy?

- Dokąd prowadzi moja dzisiejsza działalność?

- Czy wiem kim jestem dzisiaj, a kim będę jutro?

 

Podczas spotkania dowiesz się:

 

- Jak pozyskać klientów?

- Jak poprawić efektywność sprzedaży w Twojej firmie?

- W jaki sposób zbudować zespół sprzedaży, który będzie odnosił sukcesy?

- Na co zwrócić uwagę przy poszukiwaniu handlowców?

- Jak przygotować ofertę firmy, aby zaczęła sprzedawać?

- Jak sprzedawać więcej, kiedy aktualne metody zawodzą?

- Jak odpowiednio przeanalizować konkurencję?

- Co zrobić aby Twój klient kupił właśnie u Ciebie?

- W jaki sposób rozmawiać z klientem, aby słuchał?

Stałymi elementami 3 godzinnych spotkań są:

  1. Szkolenia z zakresu efektywnego zarządzania firmą oraz nowoczesnych technologii.

  2. Rozmowa z przedsiębiorcą, który działa lokalnie a myśli globalnie – odpowie między innymi na pytanie o kluczowy czynnik sukcesu w przeprowadzeniu własnej firmy na obszar „błękitnego oceanu“.

  3. Rozmowa z mentorem biznesu, który z pozycji swojego doświadczenia i wiedzy przekaże swoją perspektywę. 

  4. Nawiązanie bliskich i serdecznych relacji z każdą osobą uczestniczącą w spotkaniu.

 

 

Lady Business Round Table to doskonała okazja do bezpośrednich rozmów o własnych projektach jak również możliwość pozyskania cennych rekomendacji oraz nowych kontaktów w ogólnopolskim środowisku właścicielek firm. To możliwość zapoznania się z kreatywnymi ideami zaproszonych gości, którym sprzyjają dostępne już internetowe technologie i rozwiązania. To także możliwość spotkania się z ekspertami Akademii Marki z Klasą, przedstawicielami lokalnych firm oraz osobami odpowiedzialnymi za rozwój biznesu na Pomorzu, aby wymienić dotychczasowe doświadczenia i opinie.

Ograniczona ilość uczestników spotkania do 40.

 

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach.

 

EKSPERCI I PRELEGENCI SPOTKANIA:

 

KAMILA WROCIŃSKA - prezes Zarządu Milado Centrum Rozwoju Personalnego Sp. z o. o.

Jej doświadczenie zawodowe, to już blisko 18 lat pracy w biznesie. Zaczynała od pracy w firmie informatycznej, gdzie zarządzała najpierw działem sprzedaży, później połączonymi działami sprzedaży i serwisu oraz pełniła rolę Pełnomocnika Zarządu ds. Zarządzania systemem jakości zgodnym z ISO 9001.

W 2004 roku z pasji pracy z ludźmi założyła firmę doradztwa personalnego. W 2015 roku firma zmieniła formę prawną i działa jako spółka z o. o.

Uwielbia sprzedawać. Jest sprzedawcą z 20 letnim doświadczeniem. Sprzedawała zarówno produkty jak i usługi. Pracowała dla klientów indywidualnych, ale i biznesowych.

Od 12 lat zarządza własną firmą Milado – Centrum Rozwoju Personalnego. Wspiera swoich klientów w obszarze zarządzania personelem, tworzenia strategii i zarządzania przez cele.

Szkoli w obszarze sprzedaży i budowania zespołu sprzedaży w oparciu o swoje własne doświadczenia.

Osobiście ciekawią ją tematy związane z rozwojem osobistym, uwielbia sprzedaż, bo dzięki temu rozwiązuje wiele problemów klientów. Bardzo chętnie dzieli się doświadczeniami związanymi ze sprzedażą.

Członkini Lady Business Club. Aktywny członek organizacji Toastmasters – międzynarodowej organizacji non-profit, której celem jest szerzenie umiejętności komunikacji, przemawiania publicznego i przewodzenia.

Więcej na temat Kamili tutaj: http://ladybusiness.pl/czlonkinie/kamila-wrocinska/

 

Temat 1,5 godzinnego szkolenia: - Jak pozyskać klientów i jak poprawić efektywność sprzedaży w Twojej firmie?

 

 

MONIKA SACEWICZ - od 15 lat prowadzi własną firmę szkoleniowo-doradczą APEXnet, której klientami są najważniejsze instytucje państwowe. Zawodowo pasjonatka skutecznego marketingu oraz zwycięskich zespołów sprzedażowych.

Ukończyła Szkołę Główną Handlową na kierunku Marketing i Zarządzanie, Coach z licencją ICC.

 

Prywatnie mama dwóch córek. Autorka bloga, w ramach którego organizuje i prowadzi grupy kobiet zainteresowanych skutecznym odchudzaniem i zadbaniem o zdrowy wygląd.

Od dwóch lat startuje w biegach długodystansowych.

 

Temat 1 godzinnego wystąpienia: W jaki sposób zbudować zespół sprzedaży, który będzie odnosił sukcesy?

 

POMYSŁODAWCZYNIE SPOTKANIA:

 

EWA CZERTAK - wspólnik w spółce Business Unlimited, ekspertka i praktyk personal brandingu, w Akademii Marki z Klasą buduje silne marki przedsiębiorczych kobiet na terenie całej Polski. Mentor, twórca i Prezes Akademii (www.akademiamarkizklasa.pl), współtworzy Lady Business Club. Master Business Trainer level superior, posiada tytuł MBA, coach certyfikowany ICC od 2006, prelegentka konferencji, autorka artykułów o personal brandingu, pisze bloga Bądź widzialną Marką. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

 

EMILIA BARTOSIEWICZ - wspólnik w Spółce Business Unlimited, założycielka i prezes Lady Business Club. redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl – pierwszego w Polsce portalu dla kobiet biznesu z klasą. Współtworzy Akademię Marki z Klasą. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Ekspert budowania osobistej marki w sieci.

W 2012 została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski. Jej życiowe motto: „Ci, którzy są wystarczająco szaleni, by myśleć, że są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają”. Steve Jobs.

 

Lady Business Club to pierwszy ogólnopolski, prestiżowy i elitarny klub dla kobiet biznesu - właścicielek firm – kobiet z klasą, ceniących ogólnoludzkie wartości w życiu i w biznesie.

Powstał pięć lat temu i działa zgodnie z misją zwiększania świadomości właścicielek firm w obszarze budowania rozpoznawalności i przewagi biznesowej poprzez promowanie sukcesów i wzmacnianie ich marki osobistej w świecie realnym oraz w internecie.

To również sieć społecznościowa, w której członkinie mogą nawiązać nowe, wartościowe kontakty biznesowe; to miejsce, które przyciąga kobiety świadomie budujące sieć kontaktów oraz rozwijające osobistą markę.

 

Akademia Marki z Klasą to jedyna na rynku propozycja całościowo łącząca w procesie budowania osobistej marki działania marketingowe, komunikacyjne, prawne, wizerunkowe z rozwojem osobistym i zawodowym. Akademię tworzy zespół ekspertów w dziedzinach: personal branding, coaching, prawo w obszarze tworzenia wartości marki, osobisty marketing, e-wizerunek, zarządzanie komunikacją marki w internecie, wizualizacja marki w zakresie fotografii osoby, produktu, firmy. Dodatkowo z Akademią współpracują stylistki wizerunku i fryzury oraz wizażystka. Akademia Marki z Klasą specjalizuje się w Personal Brandingu i dedykuje swoją ofertę właścicielom małych, średnich i dużych firm oraz osobom indywidualnym, którzy poprzez markę własnego nazwiska chcą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców oraz zwiększyć wartość swoich usług i produktów.

 

Inwestycja: 100 pln płatny gotówką w dniu spotkania lub przelewem na konto: 87 1020 1185 0000 4902 0229 6390, Business Unlimited Sp.J. ul. Narbutta 25 A, lok. 211, Warszawa

Członkinie Lady Business Club: 40 pln.

 

Uwaga, spotkanie zamknięte dla gości, którzy nie otrzymali potwierdzenia udziału drogą mailową. Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@ladybusinessclub.com

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego. Liczba miejsc ograniczona!

POTWIERDZENIE UDZIAŁU i otrzymanie zaproszenia TYLKO DROGĄ MAILOWĄ lub poprzez rekomendacje członkiń LBC!

 

Zachęcamy do udziału:

członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące

osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki Programu Akademii Marki z Klasą

właścicielki i właścicieli firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy

Więcej informacji TUTAJ: http://ladybusiness.pl/warszawa-szkolenie-jak-sprzedawac-i-zarabiac-wiecej-w-malym-i-srednim-przedsiebiorstwie/

Powrót
Reklama:
Podobne artykuły:

Lady Business Round Table to nowa forma spotkań biznesowych uruchomiona w odpowiedzi na potrzeby Kobiet Biznesu, zgłoszone przez członkinie Lady Business Club. To kameralne spotkania wzmacniające marki osobiste Kobiet Biznesu.

 

„Klienci uwielbiają kupować, ale nie znoszą jak im się sprzedaje”

 

To spotkanie dla przedsiębiorczych kobiet, które szukają odpowiedzi na pytania:

- Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium mojej firmy?

- Dokąd prowadzi moja dzisiejsza działalność?

- Czy wiem kim jestem dzisiaj, a kim będę jutro?

 

Podczas spotkania dowiesz się:

 

- Jak pozyskać klientów?

- Jak poprawić efektywność sprzedaży w Twojej firmie?

- W jaki sposób zbudować zespół sprzedaży, który będzie odnosił sukcesy?

- Na co zwrócić uwagę przy poszukiwaniu handlowców?

- Jak przygotować ofertę firmy, aby zaczęła sprzedawać?

- Jak sprzedawać więcej, kiedy aktualne metody zawodzą?

- Jak odpowiednio przeanalizować konkurencję?

- Co zrobić aby Twój klient kupił właśnie u Ciebie?

- W jaki sposób rozmawiać z klientem, aby słuchał?

Stałymi elementami 3 godzinnych spotkań są:

  1. Szkolenia z zakresu efektywnego zarządzania firmą oraz nowoczesnych technologii.

  2. Rozmowa z przedsiębiorcą, który działa lokalnie a myśli globalnie – odpowie między innymi na pytanie o kluczowy czynnik sukcesu w przeprowadzeniu własnej firmy na obszar „błękitnego oceanu“.

  3. Rozmowa z mentorem biznesu, który z pozycji swojego doświadczenia i wiedzy przekaże swoją perspektywę. 

  4. Nawiązanie bliskich i serdecznych relacji z każdą osobą uczestniczącą w spotkaniu.

 

 

Lady Business Round Table to doskonała okazja do bezpośrednich rozmów o własnych projektach jak również możliwość pozyskania cennych rekomendacji oraz nowych kontaktów w ogólnopolskim środowisku właścicielek firm. To możliwość zapoznania się z kreatywnymi ideami zaproszonych gości, którym sprzyjają dostępne już internetowe technologie i rozwiązania. To także możliwość spotkania się z ekspertami Akademii Marki z Klasą, przedstawicielami lokalnych firm oraz osobami odpowiedzialnymi za rozwój biznesu na Pomorzu, aby wymienić dotychczasowe doświadczenia i opinie.

Ograniczona ilość uczestników spotkania do 40.

 

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach.

 

EKSPERCI I PRELEGENCI SPOTKANIA:

 

KAMILA WROCIŃSKA - prezes Zarządu Milado Centrum Rozwoju Personalnego Sp. z o. o.

Jej doświadczenie zawodowe, to już blisko 18 lat pracy w biznesie. Zaczynała od pracy w firmie informatycznej, gdzie zarządzała najpierw działem sprzedaży, później połączonymi działami sprzedaży i serwisu oraz pełniła rolę Pełnomocnika Zarządu ds. Zarządzania systemem jakości zgodnym z ISO 9001.

W 2004 roku z pasji pracy z ludźmi założyła firmę doradztwa personalnego. W 2015 roku firma zmieniła formę prawną i działa jako spółka z o. o.

Uwielbia sprzedawać. Jest sprzedawcą z 20 letnim doświadczeniem. Sprzedawała zarówno produkty jak i usługi. Pracowała dla klientów indywidualnych, ale i biznesowych.

Od 12 lat zarządza własną firmą Milado – Centrum Rozwoju Personalnego. Wspiera swoich klientów w obszarze zarządzania personelem, tworzenia strategii i zarządzania przez cele.

Szkoli w obszarze sprzedaży i budowania zespołu sprzedaży w oparciu o swoje własne doświadczenia.

Osobiście ciekawią ją tematy związane z rozwojem osobistym, uwielbia sprzedaż, bo dzięki temu rozwiązuje wiele problemów klientów. Bardzo chętnie dzieli się doświadczeniami związanymi ze sprzedażą.

Członkini Lady Business Club. Aktywny członek organizacji Toastmasters – międzynarodowej organizacji non-profit, której celem jest szerzenie umiejętności komunikacji, przemawiania publicznego i przewodzenia.

Więcej na temat Kamili tutaj: http://ladybusiness.pl/czlonkinie/kamila-wrocinska/

 

Temat 1,5 godzinnego szkolenia: - Jak pozyskać klientów i jak poprawić efektywność sprzedaży w Twojej firmie?

 

 

MONIKA SACEWICZ - od 15 lat prowadzi własną firmę szkoleniowo-doradczą APEXnet, której klientami są najważniejsze instytucje państwowe. Zawodowo pasjonatka skutecznego marketingu oraz zwycięskich zespołów sprzedażowych.

Ukończyła Szkołę Główną Handlową na kierunku Marketing i Zarządzanie, Coach z licencją ICC.

 

Prywatnie mama dwóch córek. Autorka bloga, w ramach którego organizuje i prowadzi grupy kobiet zainteresowanych skutecznym odchudzaniem i zadbaniem o zdrowy wygląd.

Od dwóch lat startuje w biegach długodystansowych.

 

Temat 1 godzinnego wystąpienia: W jaki sposób zbudować zespół sprzedaży, który będzie odnosił sukcesy?

 

POMYSŁODAWCZYNIE SPOTKANIA:

 

EWA CZERTAK - wspólnik w spółce Business Unlimited, ekspertka i praktyk personal brandingu, w Akademii Marki z Klasą buduje silne marki przedsiębiorczych kobiet na terenie całej Polski. Mentor, twórca i Prezes Akademii (www.akademiamarkizklasa.pl), współtworzy Lady Business Club. Master Business Trainer level superior, posiada tytuł MBA, coach certyfikowany ICC od 2006, prelegentka konferencji, autorka artykułów o personal brandingu, pisze bloga Bądź widzialną Marką. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

 

EMILIA BARTOSIEWICZ - wspólnik w Spółce Business Unlimited, założycielka i prezes Lady Business Club. redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl – pierwszego w Polsce portalu dla kobiet biznesu z klasą. Współtworzy Akademię Marki z Klasą. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Ekspert budowania osobistej marki w sieci.

W 2012 została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski. Jej życiowe motto: „Ci, którzy są wystarczająco szaleni, by myśleć, że są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają”. Steve Jobs.

 

Lady Business Club to pierwszy ogólnopolski, prestiżowy i elitarny klub dla kobiet biznesu - właścicielek firm – kobiet z klasą, ceniących ogólnoludzkie wartości w życiu i w biznesie.

Powstał pięć lat temu i działa zgodnie z misją zwiększania świadomości właścicielek firm w obszarze budowania rozpoznawalności i przewagi biznesowej poprzez promowanie sukcesów i wzmacnianie ich marki osobistej w świecie realnym oraz w internecie.

To również sieć społecznościowa, w której członkinie mogą nawiązać nowe, wartościowe kontakty biznesowe; to miejsce, które przyciąga kobiety świadomie budujące sieć kontaktów oraz rozwijające osobistą markę.

 

Akademia Marki z Klasą to jedyna na rynku propozycja całościowo łącząca w procesie budowania osobistej marki działania marketingowe, komunikacyjne, prawne, wizerunkowe z rozwojem osobistym i zawodowym. Akademię tworzy zespół ekspertów w dziedzinach: personal branding, coaching, prawo w obszarze tworzenia wartości marki, osobisty marketing, e-wizerunek, zarządzanie komunikacją marki w internecie, wizualizacja marki w zakresie fotografii osoby, produktu, firmy. Dodatkowo z Akademią współpracują stylistki wizerunku i fryzury oraz wizażystka. Akademia Marki z Klasą specjalizuje się w Personal Brandingu i dedykuje swoją ofertę właścicielom małych, średnich i dużych firm oraz osobom indywidualnym, którzy poprzez markę własnego nazwiska chcą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców oraz zwiększyć wartość swoich usług i produktów.

 

Inwestycja: 100 pln płatny gotówką w dniu spotkania lub przelewem na konto: 87 1020 1185 0000 4902 0229 6390, Business Unlimited Sp.J. ul. Narbutta 25 A, lok. 211, Warszawa

Członkinie Lady Business Club: 40 pln.

 

Uwaga, spotkanie zamknięte dla gości, którzy nie otrzymali potwierdzenia udziału drogą mailową. Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@ladybusinessclub.com

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego. Liczba miejsc ograniczona!

POTWIERDZENIE UDZIAŁU i otrzymanie zaproszenia TYLKO DROGĄ MAILOWĄ lub poprzez rekomendacje członkiń LBC!

 

Zachęcamy do udziału:

członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące

osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki Programu Akademii Marki z Klasą

właścicielki i właścicieli firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy

Więcej informacji TUTAJ: http://ladybusiness.pl/warszawa-szkolenie-jak-sprzedawac-i-zarabiac-wiecej-w-malym-i-srednim-przedsiebiorstwie/

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

kariera,  kobieta,  startupwoman, 

Zostaw komentarz:

  • Komentarz od: ~1rY8Gp xxacumgthlik, [url=http://ryygilweyzvk.com/]ryygilweyzvk[/url], [link=http://vgsvnzmubzwp.com/]vgsvnzmubzwp[/link], http://uxmmsumnlrdo.com/   zgłoś nadużycie  

    1rY8Gp xxacumgthlik, [url=http://ryygilweyzvk.com/]ryygilweyzvk[/url], [link=http://vgsvnzmubzwp.com/]vgsvnzmubzwp[/link], http://uxmmsumnlrdo.com/

Powrót