Reklama

Planuj. Nie ma nic gorszego niż brak organizacji, zacznij używać kalendarza gdzie będziesz notować wszystkie rzeczy, które musisz zrealizować w konkretnym czasie. Zacznij ustawiać alarmy i przypomnienia w swoim telefonie, a już więcej nic nie umknie twojej uwadze.

Zacznij wykonywać mniejszą ilość rzeczy w tym samym czasie. Wielozadaniowość i podzielność uwagi to cechy porządane przez pracodawców, ale nie każda z nas potrafi skoncentrować się na kilku rzeczach jednocześnie i doprowadzić wszystkie do końca z takim samym, zadowalającym efektem. Czasami mniej znaczy więcej.

Wyłącz telefon. Jeśli masz do wykonania zadanie np. na komputerze lub do zrobienia coś w domu wyłącz telefon - powiadomienia, wiadomości tekstowe etc. będą cię tylko dekoncentrować. Jeśli będziesz wiedziała kiedy powinnaś wyłączyć wszystkie rozpraszające cię urządzenia podniesiesz swoją wydajność i pamiętaj, że zawsze znajdziesz czas na sprawdzenie Facebooka. 

Usuń ze swojego stanowiska pracy wszystkie rozpraszające cię przedmioty. Bałagan nigdy nie pomoże ci skoncentrować się na wykonywanej właśnie czynności, wręcz przeciwnie tzw. rozpraszacze blokują twoją energię i nie pozwalają ci na pełne wykorzystanie swojego potencjału.

Kontroluj czas. Ustawienie czasomierza to świetny pomysł, dzięki temu będziesz wiedziała ile czasu zajmują ci konkretne czynności i tylko wtedy będziesz mogła nauczyć się dobrze nim gospodarować. Wiedząc ile czasu potrzebujesz na konkretne zadanie będziesz mogła łatwiej skoncentrować na nim swoją całą uwagę. Wiele osób stosujących taką kontrolę, od czasu do czasu urządza tzw. wyścigi z czasem starając się wykonać to samo zadanie, ale coraz szybciej. To działa! 

Zwiększ ilość pitej wody. Tylko odpowiednie nawilżenie organizmu od wewnątrz zagwarantuje ci, że będziesz myślała jasno przez cały dzień. Jeśli nie dostarczasz swojemu ciału potrzebnych mu płynów możesz odczuwać bóle głowy, rozdrażnienie i mieć problemy z koncentracją. Jedz owoce, pij ziołowe harbaty, dodawaj owoce i zioła do wody naturalnej. Badania przeprowadzone na Kings College w Londynie potwierdziły, że niewystarczająca ilość spożywanej wody zmniejsza koordynację oczu i rąk nawet o 10%. 

Nie zapominaj o odpowiedniej diecie. Włącz do swojego menu takie produkty jak jagody, orzechy włoskie, szpinak i awokado. Nie tylko zadbasz o swoją skórę, włosy i paznokcie, ale pomożesz swojemu mózgowi usprawnić pamięć i funkcje poznawcze. Dzięki tym produktom poprawisz przepływ krwi do mózgu i uregulujesz ciśnienie.

Powrót
Reklama:

Planuj. Nie ma nic gorszego niż brak organizacji, zacznij używać kalendarza gdzie będziesz notować wszystkie rzeczy, które musisz zrealizować w konkretnym czasie. Zacznij ustawiać alarmy i przypomnienia w swoim telefonie, a już więcej nic nie umknie twojej uwadze.

Zacznij wykonywać mniejszą ilość rzeczy w tym samym czasie. Wielozadaniowość i podzielność uwagi to cechy porządane przez pracodawców, ale nie każda z nas potrafi skoncentrować się na kilku rzeczach jednocześnie i doprowadzić wszystkie do końca z takim samym, zadowalającym efektem. Czasami mniej znaczy więcej.

Wyłącz telefon. Jeśli masz do wykonania zadanie np. na komputerze lub do zrobienia coś w domu wyłącz telefon - powiadomienia, wiadomości tekstowe etc. będą cię tylko dekoncentrować. Jeśli będziesz wiedziała kiedy powinnaś wyłączyć wszystkie rozpraszające cię urządzenia podniesiesz swoją wydajność i pamiętaj, że zawsze znajdziesz czas na sprawdzenie Facebooka. 

Usuń ze swojego stanowiska pracy wszystkie rozpraszające cię przedmioty. Bałagan nigdy nie pomoże ci skoncentrować się na wykonywanej właśnie czynności, wręcz przeciwnie tzw. rozpraszacze blokują twoją energię i nie pozwalają ci na pełne wykorzystanie swojego potencjału.

Kontroluj czas. Ustawienie czasomierza to świetny pomysł, dzięki temu będziesz wiedziała ile czasu zajmują ci konkretne czynności i tylko wtedy będziesz mogła nauczyć się dobrze nim gospodarować. Wiedząc ile czasu potrzebujesz na konkretne zadanie będziesz mogła łatwiej skoncentrować na nim swoją całą uwagę. Wiele osób stosujących taką kontrolę, od czasu do czasu urządza tzw. wyścigi z czasem starając się wykonać to samo zadanie, ale coraz szybciej. To działa! 

Zwiększ ilość pitej wody. Tylko odpowiednie nawilżenie organizmu od wewnątrz zagwarantuje ci, że będziesz myślała jasno przez cały dzień. Jeśli nie dostarczasz swojemu ciału potrzebnych mu płynów możesz odczuwać bóle głowy, rozdrażnienie i mieć problemy z koncentracją. Jedz owoce, pij ziołowe harbaty, dodawaj owoce i zioła do wody naturalnej. Badania przeprowadzone na Kings College w Londynie potwierdziły, że niewystarczająca ilość spożywanej wody zmniejsza koordynację oczu i rąk nawet o 10%. 

Nie zapominaj o odpowiedniej diecie. Włącz do swojego menu takie produkty jak jagody, orzechy włoskie, szpinak i awokado. Nie tylko zadbasz o swoją skórę, włosy i paznokcie, ale pomożesz swojemu mózgowi usprawnić pamięć i funkcje poznawcze. Dzięki tym produktom poprawisz przepływ krwi do mózgu i uregulujesz ciśnienie.

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

startupwoman,  kobieta,  praca,  rodzina,  porady,  medytacja,  koncentracja,  efektywność, 

Zostaw komentarz:

  • Komentarz od: ~JMT3UV hhnbvfjoangj, [url=http://yyxdefyktump.com/]yyxdefyktump[/url], [link=http://jveykzhfullo.com/]jveykzhfullo[/link], http://fsejyvcxcxjd.com/   zgłoś nadużycie  

    JMT3UV hhnbvfjoangj, [url=http://yyxdefyktump.com/]yyxdefyktump[/url], [link=http://jveykzhfullo.com/]jveykzhfullo[/link], http://fsejyvcxcxjd.com/

Powrót