Reklama

Świat rzeczy tak jak człowiek, podlega ciągłej transformacji. Przedmioty, którymi się otaczamy nie powinny być jednak wybierane bez ładu i składu, choć też poddają się upływowi czasu.

 

Antropologia rzeczy bada związek człowieka z przedmiotami, bada ładunek emocjonalny, jakie niosą za sobą rzeczy, które nam towarzyszą. Dlaczego tak dbamy o swoje domy, chcemy, by nie tylko były ładne, ale byśmy się dobrze w nich czuli? Bo przedmioty, na które patrzymy to nie tylko te, które są użytkowe. Część z nich kupujemy dlatego, że stają się symbolem, pokazują konkretną treść, zmuszają nas do myślenia na jakiś temat, albo stanowią źródło pozytywnej energii.

 

- Tak jest z fotografiami dekoracyjnymi, które sprzedajemy – mówi Tomasz Kołodziejczak z internetowego sklepu Fotografia Dekoracyjna. - Mając świadomość potencjalnego wpływu każdego zdjęcia na jego odbiorcę, stworzyliśmy unikalną markę – sprzedajemy jako obrazy autorskie fotografie, które sami tworzymy i staramy się w tym ułamku sekundy uchwycić magię świata.

 

Te nowoczesne obrazy kupowane są chętnie przez różnych odbiorców i wielu z nich kieruje się wyłącznie walorami estetycznymi, nie wiedząc nawet o tym, że upiększając swój dom... upiększają swoje wnętrze. Fotografia dekoracyjna stała się modna, bo daje możliwość ogromnego wyboru wśród wielu obrazów. Ale też ta nowa moda nawiązuje do antropologii kultury – rzecz staje się nośnikiem emocji.

 

Ciepłe zdjęcie w dziecinnym pokoju, radosne zdjęcie w kuchni - budują świat optymizmu, sytości, zadowolenia. W salonie, w gabinecie można podkreślić swoją indywidualność – zawiesić nostalgiczne zdjęcie, które wzbudza tęsknotę za czymś nowym, albo wybrać ulubiony pejzaż, który ładuje baterie, pozwala na relaks w ulubionym pokoju.

- Ilu klientów, tyle wyborów – podkreśla Tomasz Kołodziejczak. - I wybory te są bardzo zindywidualizowane. Osoby introwertyczne kupują często zdjęcia o określonej symbolice, która oddaje ich pasje, dążenia albo zainteresowania.

Osoby aktywne wybierają zdjęcia zgodne z ich cechami charakteru. Lubią podkreślić swoją odrębność, lubią poeksperymentować z wystrojem swojego domu.

 

Zdjęcia kupowane są też chętnie jako prezenty. Prezenty z miłości, z wdzięczności czy z sympatii. Twórcy nietypowego sklepu z unikalnymi fotografiami nie ukrywają swojej satysfakcji.

 

- Nie korzystamy z żadnych banków zdjęć – podkreśla Tomasz Kołodziejczak. - Satysfakcję daje nam to, że stworzona przez nas unikalna fotografia jest inspiracją dla innych. Daje im radość, chwilę zadumy, albo zwyczajny, ludzki zachwyt nad pięknem zamkniętej w ramy obrazu chwili.

 

Zdjęcia ze strony Fotografia Dekoracyjna

Powrót
Reklama:

Świat rzeczy tak jak człowiek, podlega ciągłej transformacji. Przedmioty, którymi się otaczamy nie powinny być jednak wybierane bez ładu i składu, choć też poddają się upływowi czasu.

 

Antropologia rzeczy bada związek człowieka z przedmiotami, bada ładunek emocjonalny, jakie niosą za sobą rzeczy, które nam towarzyszą. Dlaczego tak dbamy o swoje domy, chcemy, by nie tylko były ładne, ale byśmy się dobrze w nich czuli? Bo przedmioty, na które patrzymy to nie tylko te, które są użytkowe. Część z nich kupujemy dlatego, że stają się symbolem, pokazują konkretną treść, zmuszają nas do myślenia na jakiś temat, albo stanowią źródło pozytywnej energii.

 

- Tak jest z fotografiami dekoracyjnymi, które sprzedajemy – mówi Tomasz Kołodziejczak z internetowego sklepu Fotografia Dekoracyjna. - Mając świadomość potencjalnego wpływu każdego zdjęcia na jego odbiorcę, stworzyliśmy unikalną markę – sprzedajemy jako obrazy autorskie fotografie, które sami tworzymy i staramy się w tym ułamku sekundy uchwycić magię świata.

 

Te nowoczesne obrazy kupowane są chętnie przez różnych odbiorców i wielu z nich kieruje się wyłącznie walorami estetycznymi, nie wiedząc nawet o tym, że upiększając swój dom... upiększają swoje wnętrze. Fotografia dekoracyjna stała się modna, bo daje możliwość ogromnego wyboru wśród wielu obrazów. Ale też ta nowa moda nawiązuje do antropologii kultury – rzecz staje się nośnikiem emocji.

 

Ciepłe zdjęcie w dziecinnym pokoju, radosne zdjęcie w kuchni - budują świat optymizmu, sytości, zadowolenia. W salonie, w gabinecie można podkreślić swoją indywidualność – zawiesić nostalgiczne zdjęcie, które wzbudza tęsknotę za czymś nowym, albo wybrać ulubiony pejzaż, który ładuje baterie, pozwala na relaks w ulubionym pokoju.

- Ilu klientów, tyle wyborów – podkreśla Tomasz Kołodziejczak. - I wybory te są bardzo zindywidualizowane. Osoby introwertyczne kupują często zdjęcia o określonej symbolice, która oddaje ich pasje, dążenia albo zainteresowania.

Osoby aktywne wybierają zdjęcia zgodne z ich cechami charakteru. Lubią podkreślić swoją odrębność, lubią poeksperymentować z wystrojem swojego domu.

 

Zdjęcia kupowane są też chętnie jako prezenty. Prezenty z miłości, z wdzięczności czy z sympatii. Twórcy nietypowego sklepu z unikalnymi fotografiami nie ukrywają swojej satysfakcji.

 

- Nie korzystamy z żadnych banków zdjęć – podkreśla Tomasz Kołodziejczak. - Satysfakcję daje nam to, że stworzona przez nas unikalna fotografia jest inspiracją dla innych. Daje im radość, chwilę zadumy, albo zwyczajny, ludzki zachwyt nad pięknem zamkniętej w ramy obrazu chwili.

 

Zdjęcia ze strony Fotografia Dekoracyjna

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

psychologia,  styl,  rzeczy,  antropologia rzeczy, 

Zostaw komentarz:

  • Komentarz od: ~Q7aS4O ndvguidaonyu, [url=http://zvcscnatwzvm.com/]zvcscnatwzvm[/url], [link=http://hityffayscch.com/]hityffayscch[/link], http://spzwlvojfkmp.com/   zgłoś nadużycie  

    Q7aS4O ndvguidaonyu, [url=http://zvcscnatwzvm.com/]zvcscnatwzvm[/url], [link=http://hityffayscch.com/]hityffayscch[/link], http://spzwlvojfkmp.com/

Powrót