Reklama

Popularna marka kosmetyków pielęgnacyjnych nie przestaje zaskakiwać i szokować. O tym, że wzrost świadomości własnego ciała oraz większa samoakceptacja wśród kobiet są bardzo ważne przekonywała nas już podczas poprzednich kampanii. To jedna z niewielu firm z działu beauty, która zrezygnowała z podretuszowanych modelek na rzecz pięknych, naturalnych kobiet. Tym razem kazała im podjąć decyzję - wybrać drzwi z napisem "piękna" lub "przeciętna", film był kręcony w  Szanghaju, San Francisco, Londynie, Sao Paulo i Delhi. Udział w badaniu wzięło 6400 kobiet w wieku od 18 do 64 lat. 

 

Sprawdź jakie decyzje podejmowały kobiety. Wyniki kampanii miały wywołać dyskusję na temat tego jak kobiety na całym świecie postrzegają swoje ciała. 

 

ZapiszZapisz
Powrót
Reklama:

Popularna marka kosmetyków pielęgnacyjnych nie przestaje zaskakiwać i szokować. O tym, że wzrost świadomości własnego ciała oraz większa samoakceptacja wśród kobiet są bardzo ważne przekonywała nas już podczas poprzednich kampanii. To jedna z niewielu firm z działu beauty, która zrezygnowała z podretuszowanych modelek na rzecz pięknych, naturalnych kobiet. Tym razem kazała im podjąć decyzję - wybrać drzwi z napisem "piękna" lub "przeciętna", film był kręcony w  Szanghaju, San Francisco, Londynie, Sao Paulo i Delhi. Udział w badaniu wzięło 6400 kobiet w wieku od 18 do 64 lat. 

 

Sprawdź jakie decyzje podejmowały kobiety. Wyniki kampanii miały wywołać dyskusję na temat tego jak kobiety na całym świecie postrzegają swoje ciała. 

 

ZapiszZapisz
loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

psychologia,  uroda,  kobieta,  reklama, 

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót