Reklama:
Reklama:

Popularna marka kosmetyków pielęgnacyjnych nie przestaje zaskakiwać i szokować. O tym, że wzrost świadomości własnego ciała oraz większa samoakceptacja wśród kobiet są bardzo ważne przekonywała nas już podczas poprzednich kampanii. To jedna z niewielu firm z działu beauty, która zrezygnowała z podretuszowanych modelek na rzecz pięknych, naturalnych kobiet. Tym razem kazała im podjąć decyzję - wybrać drzwi z napisem "piękna" lub "przeciętna", film był kręcony w  Szanghaju, San Francisco, Londynie, Sao Paulo i Delhi. Udział w badaniu wzięło 6400 kobiet w wieku od 18 do 64 lat. 

 

Sprawdź jakie decyzje podejmowały kobiety. Wyniki kampanii miały wywołać dyskusję na temat tego jak kobiety na całym świecie postrzegają swoje ciała. 

 

ZapiszZapisz

Tagi:

psychologia,  uroda,  kobieta,  reklama, 

loading...
Reklama:

Podobne artykuły:

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót
Reklama:
Wyszukiwarka
Reklama:
Najnowsze
Reklama:
Reklama:
Newsletter
zapisz
Reklama:
Reklama:
Reklama: