Reklama

Siedź w kącie, a znajdą cię - mawiały nasze babki. Dziś to już nie działa. Jeśli chcesz mieć poczucie własnej wartości, nieśmiałośc w tym nie pomaga. Zobacz, jak krok po kroku stać się kobietą emanującą pewnością siebie:

 

1. Wybieraj miejsce w pierwszym rzędzie. Czy zauważyłaś, że podczas wykładów, spotkań etc. zawsze wybierasz bezpieczne miejsca gdzieś na uboczu lub w ostatnim rzędzie? Następnym razem świadomie wybierz miejsce z przodu i przyzwyczaj się do niego. Zobaczysz jakie to przyjemne. Jeśli uda ci się wydostać ze swojej bezpiecznej strefy twoja pewność siebie automatycznie wzrośnie.

2. Bądź dobra dla siebie. Osoby z niskim poczuciem własnej wartości są dla siebie bardzo surowe i krytyczne. Zacznij unikać słów i myśli, które sprawiają, że czujesz się źle! To nie wszystko! Najważniejsze - unikaj osób, które sprawiają, że czujesz się gorsza. Nie ma sensu przebywać w ich towarzystwie. Nie są tego warci. Zastanów się kto sprawia, że czujesz się dobrze, kto powiedział ci ostatnio coś miłego, kto spytał się jak się czujesz i komu na tobie zależy. Trzymaj się tych osób.

3. Uważnie słuchaj - zwłaszcza podczas grupowych rozmów. Na początku jeśli będzie ci trudno wypowiedzieć głośno i wyraźnie swoje zdanie, będziesz mogła odnieść się do tego co mówili inni. To ułatwi ci wyjście z własnej strefy komfortu. Pamiętaj również, że każdej z nas zdarzyło się kiedyś powiedzieć coś głupiego - każdy o tym zapomni, nawet ty sama.

4. Wiesz jak przechytrzyć swój umysł i poczuć się lepiej? Zacznij się uśmiechać, siedź prosto i przyjmuj pozy, które mówią "jestem pewną siebie kobietą". To działa! Im częściej będziesz to robić tym twój mózg szybciej "przyzwyczai się" do nowej ciebie. Nie od wczoraj wiadomo, że nasza fizjologia w dużej mierze wpływa na naszą samoświadomość. Osoby uśmiechnięte, wyprostowane wysyłają jasny sygnał do otoczenia, sprawiają wrażenie bardziej atrakcyjnych.

5. Oprócz swojej postawy zadbaj o krok. Przyspiesz tempo. Szybszy, bardziej energiczny sprawia, że od razu czujemy się bardziej pewne i przebojowe. Nie zaszkodzi jeśli nauczysz się chodzić na wysokich obsachach - one zawsze dodają pewności siebie i kobiecości. 

6. Komplementuj innych. Zacznij już od dzisiaj. Dzięki temu będziesz tworzyć wokół siebie pozytywną aurę, a ludzie będą odbierać cię jako osobę życzliwą i otwartą. Komplement może również być idealnym początkiem do interesującej rozmowy. Jeśli ty zaczniesz być miła wobec innych, oni to odwzajemnią. 

7. Ubieraj się dobrze. Nie ma nic gorszego, co powoduje, że automatycznie tracimy pewnośc siebie niż źle dobrana lub niewygodna garderoba. Postaraj się zawsze wyglądać nienagannie, niech twoje ubrania będą zawsze czyste i wyprasowane. Podkreślaj nimi swoje atuty np. ładny biust i dekolt, a ukryj te partie, których nie lubisz. 

8. Zmień to co możesz i zaakceptuj to czego nie jesteś w stanie poprawić. Jeśli czujesz, że powinnaś stracić kilka nadprogramowych kilogramów - przejdź na dietę lub idź na siłownię. Bedziesz nie tylko czuła się lepiej we własnej skórze, ale również zadbasz o swoje zdrowie. Jeśli jednak masz zaledwie 1,50 m wzrostu zaakceptuj siebie, zacznij nosić wysokie obcasy i zmień swoje wady w atuty.

9. Nie zapominaj o pozytywnych afirmacjach! Codziennie! 

10. Pamiętaj, że budowanie pewności siebie to proces i może trwać nawet kilka miesięcy lub lat. Im szybciej zaczniesz, tym szybciej zauważysz pierwsze rezultaty. Wprowadzaj zmiany powoli, krok po kroku i ciesz się 

 

 

Powrót
Reklama:

Siedź w kącie, a znajdą cię - mawiały nasze babki. Dziś to już nie działa. Jeśli chcesz mieć poczucie własnej wartości, nieśmiałośc w tym nie pomaga. Zobacz, jak krok po kroku stać się kobietą emanującą pewnością siebie:

 

1. Wybieraj miejsce w pierwszym rzędzie. Czy zauważyłaś, że podczas wykładów, spotkań etc. zawsze wybierasz bezpieczne miejsca gdzieś na uboczu lub w ostatnim rzędzie? Następnym razem świadomie wybierz miejsce z przodu i przyzwyczaj się do niego. Zobaczysz jakie to przyjemne. Jeśli uda ci się wydostać ze swojej bezpiecznej strefy twoja pewność siebie automatycznie wzrośnie.

2. Bądź dobra dla siebie. Osoby z niskim poczuciem własnej wartości są dla siebie bardzo surowe i krytyczne. Zacznij unikać słów i myśli, które sprawiają, że czujesz się źle! To nie wszystko! Najważniejsze - unikaj osób, które sprawiają, że czujesz się gorsza. Nie ma sensu przebywać w ich towarzystwie. Nie są tego warci. Zastanów się kto sprawia, że czujesz się dobrze, kto powiedział ci ostatnio coś miłego, kto spytał się jak się czujesz i komu na tobie zależy. Trzymaj się tych osób.

3. Uważnie słuchaj - zwłaszcza podczas grupowych rozmów. Na początku jeśli będzie ci trudno wypowiedzieć głośno i wyraźnie swoje zdanie, będziesz mogła odnieść się do tego co mówili inni. To ułatwi ci wyjście z własnej strefy komfortu. Pamiętaj również, że każdej z nas zdarzyło się kiedyś powiedzieć coś głupiego - każdy o tym zapomni, nawet ty sama.

4. Wiesz jak przechytrzyć swój umysł i poczuć się lepiej? Zacznij się uśmiechać, siedź prosto i przyjmuj pozy, które mówią "jestem pewną siebie kobietą". To działa! Im częściej będziesz to robić tym twój mózg szybciej "przyzwyczai się" do nowej ciebie. Nie od wczoraj wiadomo, że nasza fizjologia w dużej mierze wpływa na naszą samoświadomość. Osoby uśmiechnięte, wyprostowane wysyłają jasny sygnał do otoczenia, sprawiają wrażenie bardziej atrakcyjnych.

5. Oprócz swojej postawy zadbaj o krok. Przyspiesz tempo. Szybszy, bardziej energiczny sprawia, że od razu czujemy się bardziej pewne i przebojowe. Nie zaszkodzi jeśli nauczysz się chodzić na wysokich obsachach - one zawsze dodają pewności siebie i kobiecości. 

6. Komplementuj innych. Zacznij już od dzisiaj. Dzięki temu będziesz tworzyć wokół siebie pozytywną aurę, a ludzie będą odbierać cię jako osobę życzliwą i otwartą. Komplement może również być idealnym początkiem do interesującej rozmowy. Jeśli ty zaczniesz być miła wobec innych, oni to odwzajemnią. 

7. Ubieraj się dobrze. Nie ma nic gorszego, co powoduje, że automatycznie tracimy pewnośc siebie niż źle dobrana lub niewygodna garderoba. Postaraj się zawsze wyglądać nienagannie, niech twoje ubrania będą zawsze czyste i wyprasowane. Podkreślaj nimi swoje atuty np. ładny biust i dekolt, a ukryj te partie, których nie lubisz. 

8. Zmień to co możesz i zaakceptuj to czego nie jesteś w stanie poprawić. Jeśli czujesz, że powinnaś stracić kilka nadprogramowych kilogramów - przejdź na dietę lub idź na siłownię. Bedziesz nie tylko czuła się lepiej we własnej skórze, ale również zadbasz o swoje zdrowie. Jeśli jednak masz zaledwie 1,50 m wzrostu zaakceptuj siebie, zacznij nosić wysokie obcasy i zmień swoje wady w atuty.

9. Nie zapominaj o pozytywnych afirmacjach! Codziennie! 

10. Pamiętaj, że budowanie pewności siebie to proces i może trwać nawet kilka miesięcy lub lat. Im szybciej zaczniesz, tym szybciej zauważysz pierwsze rezultaty. Wprowadzaj zmiany powoli, krok po kroku i ciesz się 

 

 

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

psychologia,  samopoczucie,  nieśmiałość,  pewność siebie, 

Zostaw komentarz:

  • Komentarz od: ~Urszula Gozdalska   zgłoś nadużycie  

    Poczucie pewności siebie daje nam kobietom siłę do pokonywania i przelamywania różnych barier i przeszkód jakie im czasem stoją na przeszkodzie,a najważniejsze jest,że pokazujemy przez to jakimi jesteśmy na prawdę,a nie jakimi nas widzą inni lub jakimi chcialybysmy byc

Powrót