Reklama:

Każdy ma inną budowę ciała, a i brzuch brzuchowi nierówny. Są brzuchy z otyłości, z powodu stresu, z powodu chorób jelit, zaparć wzdęć. Jaki jest twój, jeśli nie jest idealnie płaski?

 

 

Opona

 

To typowy brzuch tych, którzy jedzą za dużo i mają siedzący tryb pracy. Już sama pozycja jest dla brzucha niekorzystna. Dodatkowo objadanie się, słodkie przekąski itp. powodują, że brzuch ciągle się powiększa.

Co zrobić?Zrezygnować z cukru, pieczywa, fast foodów,słodkich napojów. W pracy skubać marchewkę albo sałatę. Nie kupować żadnych niskotłuszczowych czy „lekkich” produktów, bo mają dużo chemii, cukru i konserwantów. Trzeba wyeliminować z diety alkohol. No i ćwiczyć w domu brzuszki.

 

Brzuch z powodu stresu

 

Dotyczy wielu osób, które są bardzo zajęte, nie jedzą regularnie posiłków, piją dużo kawy i mało śpią. A sen odchudza, jego brak powoduje, że organizm nie wytwarza hormonów zwiększających metabolizm.

Najważniejsza rzecz to redukcja stresu, czas na relaks. Ćwiczenia typu joga albo spacery. Rezygnacja z fast foodów na rzecz zdrowych i regularnych posiłków, pokarmy bogate w magnez. Dbanie o regularny sen.

 

Rano płaski, wieczorem jak balon

 

To problem obu płci i osób szczupłych jak i tych grubszych. W miarę normalny brzuch rano, wieczorem jest wielki. Co zrobić? Spróbować ograniczyć potrawy z pszenicą, bo wiele osób ma na nią nietolerancję, nie tylko na gluten w niej zawarty.

Spożywać więcej błonnika i pić sporo wody, sięgać po probiotyki, najlepiej pić zsiadłe mleko.

 

Źróło i rysunek Yasmany blog

Powrót
Reklama:

Każdy ma inną budowę ciała, a i brzuch brzuchowi nierówny. Są brzuchy z otyłości, z powodu stresu, z powodu chorób jelit, zaparć wzdęć. Jaki jest twój, jeśli nie jest idealnie płaski?

 

 

Opona

 

To typowy brzuch tych, którzy jedzą za dużo i mają siedzący tryb pracy. Już sama pozycja jest dla brzucha niekorzystna. Dodatkowo objadanie się, słodkie przekąski itp. powodują, że brzuch ciągle się powiększa.

Co zrobić?Zrezygnować z cukru, pieczywa, fast foodów,słodkich napojów. W pracy skubać marchewkę albo sałatę. Nie kupować żadnych niskotłuszczowych czy „lekkich” produktów, bo mają dużo chemii, cukru i konserwantów. Trzeba wyeliminować z diety alkohol. No i ćwiczyć w domu brzuszki.

 

Brzuch z powodu stresu

 

Dotyczy wielu osób, które są bardzo zajęte, nie jedzą regularnie posiłków, piją dużo kawy i mało śpią. A sen odchudza, jego brak powoduje, że organizm nie wytwarza hormonów zwiększających metabolizm.

Najważniejsza rzecz to redukcja stresu, czas na relaks. Ćwiczenia typu joga albo spacery. Rezygnacja z fast foodów na rzecz zdrowych i regularnych posiłków, pokarmy bogate w magnez. Dbanie o regularny sen.

 

Rano płaski, wieczorem jak balon

 

To problem obu płci i osób szczupłych jak i tych grubszych. W miarę normalny brzuch rano, wieczorem jest wielki. Co zrobić? Spróbować ograniczyć potrawy z pszenicą, bo wiele osób ma na nią nietolerancję, nie tylko na gluten w niej zawarty.

Spożywać więcej błonnika i pić sporo wody, sięgać po probiotyki, najlepiej pić zsiadłe mleko.

 

Źróło i rysunek Yasmany blog

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

odchudzanie,  zdrowie,  płaski brzuch,  brzuch,  nadwaga,  dieta,  otyłość, 

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót