Reklama:

Gorące, letnie dni nie są sprzymierzeńcem, gdy doświadczasz uderzeń gorąca. Pamiętaj, że podczas takiego ataku, temeratura twojego ciała gwałtownie rośnie, a zalewanie się potem to właśnie ochrona organizmu przed przegrzaniem. Tak więc najpierw doświadczasz uczucia gorąca, a nadmierne pocenie to skutek takiego stanu.

W upalne dni  nawet kobiety, które biorą różne ziołowe preparaty czy stosują HTZ są narażone na tzw. wary. Zobacz, jak sobie ulżyć!

1. Ubieraj sie tylko w naturalne tkaniny typu len czy bawełna. Zapomnij o noszeniu syntetyków!

2. Noś ozdobny bawełniany szal. Z reguły poci się najszybciej szyja u nasady włosów. Szal posłuży ci jako ręcznik w krytyczym momencie poza domem - w pracy, na zakupach.

3. Przebywaj, jeśli możesz w klimatyzowanych pomieszczeniach, używaj wiatraków. Jeśli twój partner twierdzi, że jest mu zbyt chłodno, nie wahaj się spać w oddzielnym pokoju.

4. Śpij wyłącznie w bawełnianych piżamach czy koszulach, trzymaj zapasową przy łóżku, aby w nocy móc się przebrać.

5. Wkładaj na noc zimny żel (taki jak na okłady) wyciągniety  z zamrażalnika pod poduszkę. W nocy obracaj poduszkę, aby spać na jej chłodnej stronie.

6. Nie wahaj sie używac swojej zamrażarki! Wiele kobiet doświadczając ataku otwiera drzwi zamarażarki, aby się przy niej schłodzić. Jeśli spotka cię to w supermarkecie, stań na chwilę przy lodówkach.

7. Kup w aptece ziołowe leki uspokajające, zawierające walerianę. Upał rozdrażnia, a stres potęguje ilość uderzeń gorąca.

8. Uprawiaj sport. Sytuacje, w których jesteś naturalnie spocona, nie wywołują stresu związanego z uderzeniami.

Powrót
Reklama:

Gorące, letnie dni nie są sprzymierzeńcem, gdy doświadczasz uderzeń gorąca. Pamiętaj, że podczas takiego ataku, temeratura twojego ciała gwałtownie rośnie, a zalewanie się potem to właśnie ochrona organizmu przed przegrzaniem. Tak więc najpierw doświadczasz uczucia gorąca, a nadmierne pocenie to skutek takiego stanu.

W upalne dni  nawet kobiety, które biorą różne ziołowe preparaty czy stosują HTZ są narażone na tzw. wary. Zobacz, jak sobie ulżyć!

1. Ubieraj sie tylko w naturalne tkaniny typu len czy bawełna. Zapomnij o noszeniu syntetyków!

2. Noś ozdobny bawełniany szal. Z reguły poci się najszybciej szyja u nasady włosów. Szal posłuży ci jako ręcznik w krytyczym momencie poza domem - w pracy, na zakupach.

3. Przebywaj, jeśli możesz w klimatyzowanych pomieszczeniach, używaj wiatraków. Jeśli twój partner twierdzi, że jest mu zbyt chłodno, nie wahaj się spać w oddzielnym pokoju.

4. Śpij wyłącznie w bawełnianych piżamach czy koszulach, trzymaj zapasową przy łóżku, aby w nocy móc się przebrać.

5. Wkładaj na noc zimny żel (taki jak na okłady) wyciągniety  z zamrażalnika pod poduszkę. W nocy obracaj poduszkę, aby spać na jej chłodnej stronie.

6. Nie wahaj sie używac swojej zamrażarki! Wiele kobiet doświadczając ataku otwiera drzwi zamarażarki, aby się przy niej schłodzić. Jeśli spotka cię to w supermarkecie, stań na chwilę przy lodówkach.

7. Kup w aptece ziołowe leki uspokajające, zawierające walerianę. Upał rozdrażnia, a stres potęguje ilość uderzeń gorąca.

8. Uprawiaj sport. Sytuacje, w których jesteś naturalnie spocona, nie wywołują stresu związanego z uderzeniami.

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

menopauza,  uderzenia gorąca, 

Zostaw komentarz:

Powrót