Reklama:

Nie tylko upały to ciężki czas dla naszych nóg. To również stojąca czy siedząca praca, która zaburza krążenie. Wiele z nas wieczorem ma na stopach i łydkach obrzęki, szczególnie gdy cały dzień skazane jesteśmy na stanie czy chodzenie. Ale jest prosty sposób, by ulżyć swoim nogom. To zimne bandaże i odpowiednie ćwiczenia.

Potrzebujemy dwóch bandaży elastycznych i miskę wody z lodem. Bandaże moczymy minimum 5 minut - muszą dobrze namoknąć w środku. Następnie zakładamy je na nogi począwszy od stóp, przy czym na stopach nacisk jest największy, idąc w górę zmniejszamy go. Nakrywamy zabandażowane nogi ręcznikiem i odpoczywamy 15- 20 minut.

Po zdjęciu bandaży robimy odpowiednie ćwiczenia, po czym smarujemy nogi kremem nawilżającym, zawsze od stóp w górę, bo w ten sposób przepychamy limfę i zmniejszamy obrzęki. Zobaczcie! Po kilku kwadransach wasze nogi będą jak nowo narodzone!

 

 

Zapisz
Powrót
Reklama:

Nie tylko upały to ciężki czas dla naszych nóg. To również stojąca czy siedząca praca, która zaburza krążenie. Wiele z nas wieczorem ma na stopach i łydkach obrzęki, szczególnie gdy cały dzień skazane jesteśmy na stanie czy chodzenie. Ale jest prosty sposób, by ulżyć swoim nogom. To zimne bandaże i odpowiednie ćwiczenia.

Potrzebujemy dwóch bandaży elastycznych i miskę wody z lodem. Bandaże moczymy minimum 5 minut - muszą dobrze namoknąć w środku. Następnie zakładamy je na nogi począwszy od stóp, przy czym na stopach nacisk jest największy, idąc w górę zmniejszamy go. Nakrywamy zabandażowane nogi ręcznikiem i odpoczywamy 15- 20 minut.

Po zdjęciu bandaży robimy odpowiednie ćwiczenia, po czym smarujemy nogi kremem nawilżającym, zawsze od stóp w górę, bo w ten sposób przepychamy limfę i zmniejszamy obrzęki. Zobaczcie! Po kilku kwadransach wasze nogi będą jak nowo narodzone!

 

 

Zapisz
loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

obrzęki,  spuchnięte nogi,  upały,  zdrowie, 

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót