Reklama:

Dlatego, jeśli cierpisz na bezsenność, musisz zacząć z nią walczyć. Brak snu wyczerpuje organizm, nie pozwala na odpowiedni relaks i powoduje stan permanentnego zmęczenie, z którym na dłuższą metę trudno jest żyć. Oczywiście najprostszym wyjściem są tabletki nasenne. Ale niestety, większość z nich uzależnia i powinny być już ostatnią deską ratunku.

 

Dobrą metodą jest wysiłek fizyczny. Osoby, które trenują, z reguły sypiają lepiej. Sam trening uwalnia nasz mózg od skupiania się na problemach, relaksuje a zdrowe zmęczenie pozwala szybko zapaść w sen. Dobrze robią wieczorne, długie spacery. Jeśli jednak nie mamy ochoty na wysiłek, sięgnijmy po zioła. Preparaty ziołowe potrafią poradzić sobie z bezsennością a dodatkowo zmniejszają napięcie nerwowe, palpitacje serca czy objawy nerwicowe ze strony układu pokarmowego. Wśród ziół najlepszy jest dziurawiec, wyciąg z waleriany i kocimiętki oraz herbata rumiankowa.

Warto przed pójściem do łóżka zanurzyć się w relaksującej kąpieli z dodatkiem olejków eterycznych, które uspokajają. Nie należy jeść późnych kolacji, bo obciążony żołądek też nie daje zasnąć. Idealnym sposobem na wyciszenie są medytacje, ale nie każdy je polubi.

 

Jeśli domowe sposoby zawiodą, należy udać się do lekarza, bo brak snu jest niebezpieczny. Pamietajmy, że znacznie osłabia nasz system odpornościowy, przez co dużo łatwiej chorujemy!

Powrót
Reklama:

Dlatego, jeśli cierpisz na bezsenność, musisz zacząć z nią walczyć. Brak snu wyczerpuje organizm, nie pozwala na odpowiedni relaks i powoduje stan permanentnego zmęczenie, z którym na dłuższą metę trudno jest żyć. Oczywiście najprostszym wyjściem są tabletki nasenne. Ale niestety, większość z nich uzależnia i powinny być już ostatnią deską ratunku.

 

Dobrą metodą jest wysiłek fizyczny. Osoby, które trenują, z reguły sypiają lepiej. Sam trening uwalnia nasz mózg od skupiania się na problemach, relaksuje a zdrowe zmęczenie pozwala szybko zapaść w sen. Dobrze robią wieczorne, długie spacery. Jeśli jednak nie mamy ochoty na wysiłek, sięgnijmy po zioła. Preparaty ziołowe potrafią poradzić sobie z bezsennością a dodatkowo zmniejszają napięcie nerwowe, palpitacje serca czy objawy nerwicowe ze strony układu pokarmowego. Wśród ziół najlepszy jest dziurawiec, wyciąg z waleriany i kocimiętki oraz herbata rumiankowa.

Warto przed pójściem do łóżka zanurzyć się w relaksującej kąpieli z dodatkiem olejków eterycznych, które uspokajają. Nie należy jeść późnych kolacji, bo obciążony żołądek też nie daje zasnąć. Idealnym sposobem na wyciszenie są medytacje, ale nie każdy je polubi.

 

Jeśli domowe sposoby zawiodą, należy udać się do lekarza, bo brak snu jest niebezpieczny. Pamietajmy, że znacznie osłabia nasz system odpornościowy, przez co dużo łatwiej chorujemy!

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

bezsenność,  kobieta,  sen,  zdrowie, 

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót