Reklama:
Moda puszysta
Reklama:

Jej podstawą jest tuńczyk.

W ciągu tej diety musisz wypijać około 2,5 litra wody dziennie oraz rygorystycznie przestrzegać jej zaleceń. Regularne spożywanie tuńczyka pomoże nie tylko schudnąć, ale również zapewni ci dużą dawkę witaminy E oraz kwasów tłuszczowych omega-3, niezbędnych dla twojego serca!

 

Dzień 1

 

śniadanie: 1 kubek kawy lub herbaty bez cukru, ½ grejpfruta lub szklanka soku z grejpfruta, 1 tost z masłem orzechowym

 

obiad: 150 gram sałatki z tuńczyka – tuńczyk z puszki bez tłuszczu, pomidor, ogórek, 1 łyżeczka kukurydzy, 1 filiżanka kawy lub herbaty

 

kolacja: 100 gram pieczonego tuńczyka, warzywa na parze 100 gram makaronu,

 

Dzień 2

 

śniadanie: kawa lub herbata bez cukru, jajko na twardo, 1 tost, 1 banan

 

obiad: 200 gram tuńczyka z puszki w sosie własnym, 5 krakersów

 

kolacja: 200 gram tuńczyka pieczonego, 200 gram warzyw na parze, 200 gram startej marchewki

 

Dzień 3

 

śniadanie: kawa lub herbata, 5 krakersów, 30 gram białego chudego sera, 1 jabłko

 

obiad: 1 jajko na twardo, 1 tost, filiżanka kawy lub herbaty

 

kolacja: 200 gram pieczonego tuńczyka, 100 gram grotowanego kalafiora, pomidor.

 

Ponieważ jest to dieta z krajów śródziemnomorskich, główny posiłek je się tam wieczorem. Dla naszych przyzwyczajeń żywieniowych możemy zamienić obiad z kolacją.

 

Tagi:

odchudzanie,  dieta,  dieta z tuńczyka,  ryby,  omega3, 

Loading...
Reklama:

Podobne artykuły:

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót
Reklama:

Reklama:
Wyszukiwarka
Reklama:
Najnowsze
Menu
Reklama:
Reklama:
Newsletter
zapisz
Reklama:
Loading...