Reklama:
Reklama:

Od pokoleń ludzie wierzą, że sok pomarańczowy jest idealnym napojem na śniadanie. Niestety, jeśli chcesz dbać o linię, nie jest to prawda.

 

Szczególnie powinnaś unikać soku kupionego w markecie, bo zawiera od bardzo dużo cukru. Niewątpliwie sok z pomarańczy zawiera witaminy, ale przetworzony z reguły pozbawiony jest najcenniejszego składnika, czyli błonnika. Dlatego pijąc taki sok, tak naprawdę spożywasz głównie cukier.

 

Jak się okazuje szklanka soku pomarańczowego zawiera taką samą ilość węglowodanów jak małe opakowanie M&MS – 153 kalorie, 34 g węglowodanów, 27 gram cukru.

 

Dlatego rano zdecydowanie lepiej wypić szklankę wody, bo dostarczenie sobie takiej ilości cukru sprawi, że na chwilę zyskasz więcej energii, ale potem poziom cukru gwałtownie ci spadnie i będziesz szybko bardzo głodna.

 

Miej też świadomość, że nawet jeśli sama zrobisz w domu sok i wypijesz go łącznie z białymi częściami pomarańczy, to cukier zawarty w tym napoju znacznie szybciej będzie przez ciebie przyswojony, niż gdybyś zjadła owoc.

 

Czytaj – chcesz schudnąć? Zapomnij o sokach i owocach!

 

źródło http://www.todo-mail.com/content.aspx?emailid=9563

 

 

loading...
Reklama:

Podobne artykuły:

Tagi:

odchudzanie,  dieta,  sok,  sok pomarańczowy,  pomarańcza,  pomarańcze, 

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót