Reklama:
Reklama:

Dzień 1

 

Jedz przez cały dzień owoce, za wyjątkiem bananów. Polecany jest melon i arbuz. Wypij minimum 12 szklanek wody.

 

Dzień 2

 

Jedz dowolne warzywa – gotowane lub surowe. Nie wolno do nich jednak używać oleju czy oliwy. Na obiad zjedz dużego, gotowanego ziemniaka. Wypij w ciągu dna 12 szklanek wody.

 

Dzień 3

 

Mieszaj warzywa z owocami, pamiętaj jednak, że nie wolno ci jeść ani bananów ani ziemniaków. Wypij 12 szklanek wody.

 

Dzień 4

 

Dziś możesz jeść banany i pić mleko. Możesz zjeść od 8 do 10 bananów i wpić 3- 4 szklanki mleka przez dzień. Nie zapominaj o wodzie.

 

Dzień 5

 

To dzień ryżu. Zjedz filiżankę gotowanego ryżu na obiad i 6 dużych pomidorów w ciągu dnia. Żeby w pełni oczyścić organizm wypij w tym dniu aż 15 szklanek wody.

 

Dzień 6

 

Jesz ryż z warzywami. Filiżanka ryżu na obiad i warzywa surowe lub gotowane przez cały dzień. Wypij 12 szklanek wody. To dzień, w którym powinnaś już poczuć, że dieta działa.

 

Dzień 7

 

Dziś jesz ryż, warzywa i owoce.

 

 

Zapisz
loading...
Reklama:

Podobne artykuły:

Tagi:

dieta,  odchudzanie,  warzywa,  owoce, 

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót
Wyszukiwarka
Reklama:
Najnowsze
Menu
Reklama:
Reklama:
Newsletter
zapisz
Reklama:
Reklama:
Reklama: