Reklama:

Nie ma magicznych diet, które sprawią, że przemęczysz się tydzień czy nawet miesiąc i schudniesz raz do końca życia. Każda dieta to początek dla twojej organizmu, by zmienić stare nawyki. Nie zniechęcaj się też, jeśli dieta nie działa. Czasami to nawet lepiej, jeśli pierwsze efekty pojawiają się później. Naukowcy odkryli, dlaczego.

 

Zdaniem ekspertów, jeśli zaczynasz mniej jeść, twoje ciało musi się do tego przyzwyczaić.

Jeśli chudniesz powoli, tym bardziej efekt w przyszłości będzie trwały i spektakularny. Generalnie też należy spadek wagi rozłożyć w czasie. Jeśli przez lata tyłaś, to i na lata należy rozłożyć odchudzanie.

Jeśli więc chcesz stracić 5 kliogramów redukując posiłki o 100 kalorii dziennie, to powinnaś pierwsze 2,5 kilograma stracić w ciągu roku, a kolejne 2,5 kilograma w ciągu następnych 3 lat! - twierdzą naukowcy z Instytutu Zdrowia Maryland USA.

 

Naukowcy podkreślają, że samo schudnięcie to dopiero początek. Znacznie trudniej jest utrzymać wagę, przyzwyczaić ciało do nowej formy metabolizmu. Pomocne są w tym i zrównoważone posiłki i odpowiednie ćwiczenia fizyczne. Problemem w odchudzaniu bez ćwiczeń jest bowiem zanik mięśni.

Badacze odradzają też wszelkie odchudzające tabletki, bo ich zdaniem mogą tylko zaszkodzić, a anpewno nie pomogą schudnąć!

 

Słynny efekt jo-jo pojawia się zawsze gdy gwałtownie chudniemy, a potem wracamy do starych nawyków. Dlatego naukowcy namawiają do diet, które pozwalają zrzucać wagę powoli, bo w tym tkwi sekret utrzymania potem nowej, wymarzonej sylwetki.

 

Powrót
Reklama:

Nie ma magicznych diet, które sprawią, że przemęczysz się tydzień czy nawet miesiąc i schudniesz raz do końca życia. Każda dieta to początek dla twojej organizmu, by zmienić stare nawyki. Nie zniechęcaj się też, jeśli dieta nie działa. Czasami to nawet lepiej, jeśli pierwsze efekty pojawiają się później. Naukowcy odkryli, dlaczego.

 

Zdaniem ekspertów, jeśli zaczynasz mniej jeść, twoje ciało musi się do tego przyzwyczaić.

Jeśli chudniesz powoli, tym bardziej efekt w przyszłości będzie trwały i spektakularny. Generalnie też należy spadek wagi rozłożyć w czasie. Jeśli przez lata tyłaś, to i na lata należy rozłożyć odchudzanie.

Jeśli więc chcesz stracić 5 kliogramów redukując posiłki o 100 kalorii dziennie, to powinnaś pierwsze 2,5 kilograma stracić w ciągu roku, a kolejne 2,5 kilograma w ciągu następnych 3 lat! - twierdzą naukowcy z Instytutu Zdrowia Maryland USA.

 

Naukowcy podkreślają, że samo schudnięcie to dopiero początek. Znacznie trudniej jest utrzymać wagę, przyzwyczaić ciało do nowej formy metabolizmu. Pomocne są w tym i zrównoważone posiłki i odpowiednie ćwiczenia fizyczne. Problemem w odchudzaniu bez ćwiczeń jest bowiem zanik mięśni.

Badacze odradzają też wszelkie odchudzające tabletki, bo ich zdaniem mogą tylko zaszkodzić, a anpewno nie pomogą schudnąć!

 

Słynny efekt jo-jo pojawia się zawsze gdy gwałtownie chudniemy, a potem wracamy do starych nawyków. Dlatego naukowcy namawiają do diet, które pozwalają zrzucać wagę powoli, bo w tym tkwi sekret utrzymania potem nowej, wymarzonej sylwetki.

 

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

dieta,  odchudzanie,  jo-jo, 

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót