Reklama:

Dieta polecana jest na szybkie spalanie tłuszczu. Stosujemy ją przez trzy dni i podobno daje rewelacyjne efekty. Jest tak skomponowana, by połączyć ze sobą odpowiednie składniki ułatwiające przemianę materii.

 

Jemy tylko to, co autorzy diety polecają:

 

Dzień 1

 

Śniadanie: Pół grejpfruta, 1 tost pełnoziarnisty, 2 łyżeczki masła orzechowego.

 

Obiad: Pół szklanki tuńczyka – smażonego bez tłuszczu albo z puszki w sosie własnym, tost pełnoziarnisty.

 

Kolacja: 200 gram dowolnego chudego mięsa gotowanego lub smażonego bez tłuszczu, filiżanka zielonej fasoli, pół banana, jabłko i mała filiżanka lodów waniliowych bez tłuszczu.

 

Dzień 2

 

Śniadanie: Jajecznica z 2 jajek lub 2 jajka na twardo, tost pełnoziarnisty, pół banana.

 

Obiad: Kubek chudego twarożku lub plasterek sera cheddar, jajko na twardo, 5 krakersów.

 

Kolacja: Dwie chude kiełbaski gotowane, filiżanka brokułów, pół szklanki marchewki, pół szklanki beztłuszczowych lodów waniliowych.

 

Dzień 3

 

Śniadanie: 5 krakersów, plasterek sera cheddar, małe jabłko.

 

Obiad: Jajko na twardo, tost pełnoziarnisty.

 

Kolacja: Szklanka tuńczyka, pół banana, kubek beztłuszczowych lodów waniliowych.

 

Pijemy wyłącznie kawę lub herbatę bez cukru i dużo wody.

 

źródło http://dietaparaquemargrasaabdominal.com/dietas-para-bajar-de-peso-en-3-dias-la-dieta-militar.html

 

Powrót
Reklama:

Dieta polecana jest na szybkie spalanie tłuszczu. Stosujemy ją przez trzy dni i podobno daje rewelacyjne efekty. Jest tak skomponowana, by połączyć ze sobą odpowiednie składniki ułatwiające przemianę materii.

 

Jemy tylko to, co autorzy diety polecają:

 

Dzień 1

 

Śniadanie: Pół grejpfruta, 1 tost pełnoziarnisty, 2 łyżeczki masła orzechowego.

 

Obiad: Pół szklanki tuńczyka – smażonego bez tłuszczu albo z puszki w sosie własnym, tost pełnoziarnisty.

 

Kolacja: 200 gram dowolnego chudego mięsa gotowanego lub smażonego bez tłuszczu, filiżanka zielonej fasoli, pół banana, jabłko i mała filiżanka lodów waniliowych bez tłuszczu.

 

Dzień 2

 

Śniadanie: Jajecznica z 2 jajek lub 2 jajka na twardo, tost pełnoziarnisty, pół banana.

 

Obiad: Kubek chudego twarożku lub plasterek sera cheddar, jajko na twardo, 5 krakersów.

 

Kolacja: Dwie chude kiełbaski gotowane, filiżanka brokułów, pół szklanki marchewki, pół szklanki beztłuszczowych lodów waniliowych.

 

Dzień 3

 

Śniadanie: 5 krakersów, plasterek sera cheddar, małe jabłko.

 

Obiad: Jajko na twardo, tost pełnoziarnisty.

 

Kolacja: Szklanka tuńczyka, pół banana, kubek beztłuszczowych lodów waniliowych.

 

Pijemy wyłącznie kawę lub herbatę bez cukru i dużo wody.

 

źródło http://dietaparaquemargrasaabdominal.com/dietas-para-bajar-de-peso-en-3-dias-la-dieta-militar.html

 

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

odchudzanie,  dieta,  dieta militarna, 

Zostaw komentarz:

  • Komentarz od: ~Phyllisned   zgłoś nadużycie  

    wh0cd845723 tretinoin

  • Komentarz od: ~DorothyHum   zgłoś nadużycie  

    wh0cd895711 lisinopril 5mg tab eurax without prescription toradol 10mg tablets buy amoxil without prescription

  • Komentarz od: ~Caseyexpam   zgłoś nadużycie  

    wh0cd119532 colchicine buy cipro online canada cost of meloxicam zestril generic flagyl generic flagyl prednisone stromectol tamoxifen buy allopurinol online

Powrót