Reklama:
Reklama:

Trójkolorowa dieta polega na zrobieniu najpierw listy żywności, którą możesz jeść i tak naprawdę wcale nie musisz się ograniczać. Ale możesz jeść tylko to i niczego więcej!

 

Musisz więc poznać kolory i sama dopasować swoje produkty. Wyłącznie warzywa i owoce. Jest jeden wyjątek!

 

Możesz warzywa gotować, ale nie smażyć, możesz używać ziół do ich przyprawiania, ale niczego więcej. I oczywiście jeść na surowo!

 

ZIELONY – kolor doskonałości – wszystkie zielone warzywa i owoce są do twojej dyspozycji!

 

CZERWONY – kolor pasji. Skup się na pomidorach, bo są bogate w składniki odżywcze i możesz na ich bazie robić warzywne zupy, przeciery z innymi warzywami.

 

POMARAŃCZOWY – kolor ognia. Dzięki niemu spalisz tłuszcz i zyskasz nową sylwetkę. Masz mandarynki, pomarańcze, marchewkę. Uwaga. W ramach tej grupy możesz dołączyć świeżego łososia i piec go bez tłuszczu.

 

Przez tydzień pijesz wyłącznie wodę niegazowaną!

 

Trójkolorową dietę możesz prowadzić tylko przez tydzień. Jeśli cierpisz na jakiekolwiek choroby, skonsultuj się ze swoim lekarzem.

Sprawdź też inne diety, które znajdziesz w dziale o odchudzaniu!

loading...
Reklama:

Podobne artykuły:

Tagi:

odchudzanie,  dieta,  trójkolorowa dieta, 

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót
Wyszukiwarka
Reklama:
Najnowsze
Menu
Reklama:
Reklama:
Newsletter
zapisz
Reklama:
Reklama:
Reklama: