Reklama

Bardzo często wydaje nam się, że jemy bardzo mało. Pół kotlecika, dwa kartofelki. Kromeczka bułeczki, nic więcej. Zapominamy jednak o dodatkach, sosach, przekąskach czy nawet owocach i sokach. Tymczasem wszystko to co pochłaniamy za wyjątkiem wody, zawiera kalorie.

Jeśli chcemy schudnąć, musimy utrzymać dietę maksymalnie 1200 kalorii dziennie. Nie jest to wcale takie łatwe. Jeśli nie chcemy przytyć, musimy sprawdzić nasze dzienne zapotrzebowanie na kalorie i zwyczajnie nie jeść więcej.

Chcecie sprawdzić, ile dziś zjadłyście? A ile pownnyście jeść?

Zobaczcie kalkulator kalorii

Powrót
Reklama:

Bardzo często wydaje nam się, że jemy bardzo mało. Pół kotlecika, dwa kartofelki. Kromeczka bułeczki, nic więcej. Zapominamy jednak o dodatkach, sosach, przekąskach czy nawet owocach i sokach. Tymczasem wszystko to co pochłaniamy za wyjątkiem wody, zawiera kalorie.

Jeśli chcemy schudnąć, musimy utrzymać dietę maksymalnie 1200 kalorii dziennie. Nie jest to wcale takie łatwe. Jeśli nie chcemy przytyć, musimy sprawdzić nasze dzienne zapotrzebowanie na kalorie i zwyczajnie nie jeść więcej.

Chcecie sprawdzić, ile dziś zjadłyście? A ile pownnyście jeść?

Zobaczcie kalkulator kalorii

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

odchudzanie,  dieta,  kalorie,  kalkulator kalorii, 

Zostaw komentarz:

  • Komentarz od: ~PaulinaCIOSEK, Wwa   zgłoś nadużycie  

    KONKLUZJA FINALNA: Ilość żywności należy bezwzględnie dostosować do trybu życia, czyli zapotrzebowania energetycznego własnego organizmu. Najistotniejszym stabilizatorem wyrównywania braków energii u człowieka jest bez wątpienia tzw. CHLEB TYPU KR-IRL. Wskazana jest także zasadotwórcza cytryna ok. 2,5-4 sztuk / 24h. Sok z cytryny neutralizuje kwasowość soków trawiennych pustego żołądka zmniejszając łaknienie.

Powrót