Reklama:

Niedawno rozprawiłyśmy się z mitem na temat picia 2 litrów wody dziennie. To nie musi być woda! fakt, warto ją pić, ale jesli jesteś szczupła i zdrowa, wcale nie musisz.

Teraz czas na kolejny mit. Na pewno słyszałyście o tym, że aby schudnąć, należy jeść pięć małych posiłków dziennie. Tymczasem są dietetycy, którzy absolutnie kwestionują ten pogląd – ich zdaniem, nieważne ile razy dziennie jesz, ale ile jesz i jak bardzo są to kaloryczne posiłki.

 

Pamiętacie, że jedna z zasad odchudzania bez wysiłku, jest oduczenie się jedzenia z przyzwyczajenia, w określonych godzinach, nawet wtedy, gdy nie jesteśmy głodne. To podstawowa zasada.

 

Druga – unikanie kalorycznych produktów, przekąsek, które znacznie podnoszą poziom cukru we krwi. Bo po nagłym spadku poziomu cukru znowu będziecie głodne. To jest podstawowa zasada i metoda na to, by nie czuć nieustająco głodu.

 

Nie ma znaczenia, ile razy dziennie jesz – czy jest to pięć, trzy, a może nawet dwa posiłki. Ważne jest, ile wówczas zjesz. Pamiętaj - odchudza tylko to, co zostawisz na talerzu!

 

Dlatego naucz się słuchać swojego ciała i według jego wskazówek reguluj rytm jedzenia. Staraj się wybierać rzeczy, które nie tuczą, warzywa, ryby, chude mięso. Unikaj jak ognia słodyczy. Jeśli czujesz głód, zamiast sięgać po czekoladkę, spróbuj zjeść jabłko, albo garść muesli. I nie daj się wciągać w diety oparte na sztucznie robionych koktajlach, one tylko wzmagają uczucie głodu!

 

Czytaj także o efekcie jo-jo

Powrót
Reklama:

Niedawno rozprawiłyśmy się z mitem na temat picia 2 litrów wody dziennie. To nie musi być woda! fakt, warto ją pić, ale jesli jesteś szczupła i zdrowa, wcale nie musisz.

Teraz czas na kolejny mit. Na pewno słyszałyście o tym, że aby schudnąć, należy jeść pięć małych posiłków dziennie. Tymczasem są dietetycy, którzy absolutnie kwestionują ten pogląd – ich zdaniem, nieważne ile razy dziennie jesz, ale ile jesz i jak bardzo są to kaloryczne posiłki.

 

Pamiętacie, że jedna z zasad odchudzania bez wysiłku, jest oduczenie się jedzenia z przyzwyczajenia, w określonych godzinach, nawet wtedy, gdy nie jesteśmy głodne. To podstawowa zasada.

 

Druga – unikanie kalorycznych produktów, przekąsek, które znacznie podnoszą poziom cukru we krwi. Bo po nagłym spadku poziomu cukru znowu będziecie głodne. To jest podstawowa zasada i metoda na to, by nie czuć nieustająco głodu.

 

Nie ma znaczenia, ile razy dziennie jesz – czy jest to pięć, trzy, a może nawet dwa posiłki. Ważne jest, ile wówczas zjesz. Pamiętaj - odchudza tylko to, co zostawisz na talerzu!

 

Dlatego naucz się słuchać swojego ciała i według jego wskazówek reguluj rytm jedzenia. Staraj się wybierać rzeczy, które nie tuczą, warzywa, ryby, chude mięso. Unikaj jak ognia słodyczy. Jeśli czujesz głód, zamiast sięgać po czekoladkę, spróbuj zjeść jabłko, albo garść muesli. I nie daj się wciągać w diety oparte na sztucznie robionych koktajlach, one tylko wzmagają uczucie głodu!

 

Czytaj także o efekcie jo-jo

loading...

Podobne artykuły:

Tagi:

odchudzanie,  dieta,  jedzenie,  jak schudnąć, 

Zostaw komentarz:

  • Komentarz od: ~AnetaMAZUR, Łódź   zgłoś nadużycie  

    MOTTO: CZŁOWIEK JAK KAŻDY ORGANIZM ŻYWY NA NASZEJ PLANECIE, TYJE Z DWÓCH POWODÓW GŁÓWNYCH. ***** 1. PIERWSZY POWÓD: To spożycie zbyt dużej ilości tłuszczu, który wchłania się szybko w jelicie cienkim i odkłada jako tłuszcz już ludzki. Tyjemy od tłuszczu w tempie ekspresowym. 2. DRUGI POWÓD: Konsumpcja węglowodanów, ale tylko i wyłącznie tych, które po spożyciu produktu zawierającego właśnie węglowodany, podnoszą poziom cukru wysoko, zmuszając trzustkę do wydzielania zbyt dużej ilości insuliny, co skutkuje utworzeniem trójglicerydów, czyli również tłuszczu, głównie w górnych partiach ciała np. wychudzone osoby, a z fałdami tłuszczu na twarzy. Należy zatem wykluczyć ze swojego jadłospisu niezdrowe dla człowieka tzw. WYSOKIE WĘGLOWODANY TJ. OD 26.01% WZROSTU. PUENTA KIERUNKOWA: CHLEB TYPU KR-IRL, zawiera dużo węglowodanów, ale niskich tzn. daje energię, a nie powoduje otyłości oraz tworzy uczucie sytości. Zdecydowanie niezbędny w procesie odchudzania. To kłopot, że nie kupisz tego chleba, nikt go nie piecze, nikt na nim nie zarabia, ale samemu upiec warto. KAŻDY CHLEB UPIECZONY W OPARCIU O JAKĄKOLWIEK MĄKĘ, ZAWIERA WYSOKIE WĘGLOWODANY: Oraz ogrom toksyn tj. konserwanty, spulchniacze, barwniki, polepszacze zapachu i smaku, przyczynia się do plagi otyłości i cukrzycy typu 2, u ludzi, ale u kotów i psów nim karmionych również. KOD 7 TJ. BIAŁKA, TŁUSZCZE, WĘGLOWODANY, WITAMINY, SKŁADNIKI MINERALNE, BŁONNIK, WODA: Wymienione substancje są niezbędne do tego, by nasz organizm funkcjonował prawidłowo, komórki odpowiednio się tworzyły i regenerowały, w przeciwnym bowiem razie nowo powstające, są coraz gorszej jakości, w wyniku czego dochodzi najpierw do dolegliwości, następnie do rozlicznych chorób, szybkiej starości, aż w końcu do przedwczesnej śmierci. Długość życia komórek jest zróżnicowana np. leukocyty (białe krwinki) żyją około 10 dni, niektóre kubki smakowe na języku tylko kilka godzin, komórki mięśni kilka miesięcy, a komórki kości żyją aż 7-8 lat. W naszym organizmie następuje ciągły proces odnawiania się, czyli odbudowy. Aby mógł on przebiegać racjonalnie, musi być dostarczony materiał do budowy tychże komórek. Materiałem są oczywiście związki pokarmowe i składniki odżywcze, pozyskiwane przez nasz organizm wraz ze zjadanym pożywieniem. W ODŻYWIANIU PODSTAWOWYM ZAŁOŻENIEM JEST TO CO JEMY, A NIE O KTÓREJ GODZINIE I W JAKICH PORCJACH: Organizm zakodowany jest genetycznie tak, aby oddziaływać na spożyty produkt żywnościowy adekwatnie co do składu tego produktu i wobec którego poszczególne narządy organizmu wykonują; zaprogramowane ewolucyjnym życiem na Ziemi reakcje (wyuczone przez miliony lat). Nieistotnym czynnikiem jest godzina, a pomniejszym ilość spożywanego pokarmu: liczy się zawsze skład pierwiastkowy „produktu” zjedzonego przez człowieka. Wszystkie czynniki inne niż skład mają znaczenia drugorzędne i można je nawet wstępnie pominąć. P. S. Pora spożywania posiłków nie jest istotna, a ich objętość powinna być uzależniona od indywidualnych potrzeb organizmu. ZOBACZ TAKŻE; CUKRZYCA TYPU 2, WG: IRL KRAKÓW.

  • Komentarz od: ~agata   zgłoś nadużycie  

    odkąd pamietam borykalam się z nadwagą i teraz mimo że stosuje nowy suplement 2 tygodnie mogę już go polecać każdej która ma taki problem jak ja miałam. Polecam Slimcea bo to pierwszy suplement który w takim stopniu wspiera moją kurację odchudzająca. Schudłam już 2kg przez 2 tygodnie.

Powrót