Reklama:
Reklama:

Z naszego wcześniejszego artykułu "Podkręć swój metabolizm" powinnaś wiedzieć, że musisz jeść śniadania, bo to one jako pierwsze w ciągu dnia rozkręcają twoją przemianę materii. Koktajle i smoothies to doskonały pomysł na twój pierwszy posiłek. Co powinnaś dorzucić do miksera żeby stracić na wadze?

1. Nasiona lnu. Są praktycznie niewyczuwalne w koktajlach, a zawierają mnóstwo błonnika i kwasów omega-3. Pamiętaj, że kluczem do utraty wagi są właśnie produkty bogate w błonnik.

2. Tofu. Kolejnym, niezbędnym składnikiem, który powinnaś spożywać jeśli chcesz schudnąć jest białko. Przede wszystkim zaraz po przebudzeniu. Białko w proszku to doskonały dodatek do smoothie, ale może powodować wzdęcia i gazy. Tofu jest znacznie łatwiejsze do strawienia

3. Odpowiednią ilość białka i wapnia, pozwalającą na utratę wagi zawiera jogurt grecki. Pomaga również utrzymać płaski brzuch i jest znacznie lepszy dla twojego organizmu niż mleko

4. Kobiety panicznie boją się tłuszczów - większość z nas uważa, że ich wyeliminowanie spowoduje utratę wagi. Nic bardziej mylnego. Dobre tłuszcze jak sama nazwa wskazuje mają wpływać korzystnie na nasz organizm. Dodaj do porannego smoothie awokado, a powstrzyma cię przed napadami głodu w ciągu dnia.

5. Orzechy - dzięki dodaniu ich do koktajlu będziesz czuła się nasycona na znacznie dłużej.

6. Codzienna dawka szpinaku uchroni cię przed zaparciami oraz pomoże utrzymać płaski brzuch. Jeśli masz ochotę na słodycze zmiksuj dwie garści szpinaku, dwie łyżeczki kakao oraz mleko sojowe. Smacznego! 

Tagi:

odchudzanie,  diety,  koktajle,  len,  wzdęcia,  zaparcia, 

Podobne artykuły:

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót
Reklama:

Reklama:
Wyszukiwarka
Reklama:
Najnowsze
Menu
Reklama:
Reklama:
Newsletter
zapisz