Reklama:
Reklama:

1. OWSIANKA. Wystarczy miseczka owsianki, abyś poczuła się najedzona. Zaledwie pół kubka zawiera 5 gram błonnika. Poza tym owsianka to doskonały sposób na podniesienie hormonu cholecystokininy, który bierze udział w kontroli apetytu.

2. AWOKADO. To źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych, które sprawią, że będziesz czuła się nasycona o wiele dłużej. Grzanka z pastą z awokado zjedzona na śniadanie sprawi, że będziesz najedzona aż do obiadu.

3. EDAMAME CZYLI MŁODE STRĄCZKI SOI. Pół kubka ziaren młodej soi to zaledwie 95 kalorii, ale to również ponad osiem gramów białka. Natępnym razem kiedy będziesz chciała sięgnąć po przekąskę sięgnij po edamame. 

4. SIEMIĘ LNIANE. Jedna łyżka stołowa tego przysmaku zawiera ponad 2 gramy kwasów tłuszczowych z grupy omega-3 i 3 gramy błonnika, o którego sycących właściwościach nie trzeba nawet wspominać. Siemię lniane zawiera również kwasy tłuszczowe omega-6, które podnoszą poziom hormonu pozwalającego kontrolować apetyt - wspomnianej wcześniej cholecystokininy.

5. CYTRYNA. Zjedzenie chociaż jednego plasterka cytryny po posiłku zmniejszy twój apetyt na słodycze.

6. OCET JABŁKOWY. Ocet zmniejsza indeks glikemiczny produktów wysokowęglowodanowych takich jak np. makarony co oznacza, że pozwoli ci na dłuższe zachowanie uczucia sytości poprzez wolniejsze uwolnianie glukozy do krwi. 

7. ZUPY. Badania dowodzą, że osoby jedzące zupy są nie tylko zdrowsze. Jedząc zupę bardziej zaspokajasz głód, dzięki czemu pozostałe posiłki, które wybierzesz będą już mniejsze. Pamiętaj jednak, aby wybierać lekkie zupy i nie doprawiać ich porcją tłustej smietany.

8. FASOLKA. Fasola to świetne źródło białka i błonnika, w dodatku niskokaloryczna. Postaraj się przemycić trochę fasoli do swoich codziennych dań np. dodaj do sałatki, wybierz jako dodatek do mięsa zamiast ziemniaków, dodaj do makaronu -masz wiele możliwości. 

9. JOGURT. Nie tylko jest źródłem białka, ale ostatnie badania dowodzą, że pomaga spalać nadmiar tkanki tłuszczowej. Wybieraj te o obniżonej zawartości tłuszczu, ale nie 0% - pamiętaj, że niektóre witaminy są rozpuszczalne wyłącznie w tłuszczach więc nie bój się ich.

10. SZAŁWIA HISZPAŃSKA. - CHIA. Kolejne znakomite źródło kwasów tłuszczowych z grupy omega-3, białka i błonnika. Wiele osób twierdzi również, że pomaga utrzymać się na diecie i pozbyć  dodatkowych kilogramów. Szałwię należy rozpuścić w kubku wody, o jej właściwościach napiszemy już wkrótce. 

Tagi:

odchudzanie,  dieta,  głód,  jedzenie,  chia,  owies,  cytryna, 

Loading...

Podobne artykuły:

Zostaw komentarz:

  • Komentarz od: ~WandaKLIMEK, Wwa   zgłoś nadużycie  

    GŁÓD. ODŻYWIANIE. ♥♥♥♥♥ BH.30. MOTTO: STABILNY POZIOM CUKRU WE KRWI PRZEZ 24H. ***** 1. PODJADANIE W NOCY LUB PODCZAS DNIA TO ZAWSZE JEST Z GŁODU, KTÓRY ODCZUWAMY WTEDY: Gdy poziom cukru we krwi spada. Podwyższamy go zatem; dużą oczywiście proporcjonalną ilością tzw. NISKICH WĘGLOWODANÓW TJ. DO 26% WZROSTU; czyli naszym ludzkim paliwem, a więc GLUKOZĄ NATURALNĄ. Głód u człowieka to czerwona lampka w samochodzie pokazująca, że paliwo się kończy. Zatankuj i Ty. Musisz podnosić sobie poziom cukru szybko, w kategoriach dozwolonych i utrzymać długo, wtedy nie czujesz głodu. 2. ŁAKNIENIE, STAN PUSTKI W ŻOŁĄDKU, TZW. SSANIE: Odczuwamy także wówczas, gdy do pustego żołądka (np. 2 godziny przed obiadem) wydziela się sok trawienny (kwas solny). Neutralizujemy go skutecznie zasadotwórczym sokiem z cytryny (np. dodając do herbaty). Eliminujemy wynikowo, również i to źródło odczuwania głodu. TAK UŁOŻYŁA TO PRZYRODA PLANETY O NAZWIE ZIEMIA. JEŚLI KTOŚ MÓWI INACZEJ: Nawet ten z tytułami to zwyczajnie powinien sobie wykonać najprostsze badania, a wtedy dostrzeże, iż przyroda naszej planety jest jedna i finalnie tworzy logiczną perfekcję. Ułożone są zatem przez przyrodę wszelkie zależności pierwiastkowe, czyli żywieniowe również. Problem jedynie jest z identyfikacją ewolucyjnych dokonań naszej przyrody, bo to można zrealizować jedynie poprzez wykonanie setek elementarnych badań laboratoryjnych. Ten kto je wykona dopiero może mówić: realną prawdę. POCZYTAJ, ZAPOZNAJ SIĘ TO WYSTARCZA: Jednak koniecznie pamiętaj o CHLEBIE TYPU KR-IRL, ponieważ to on głównie utrzymuje poziom cukru w stabilnej strefie, czyli nie odczuwasz głodu. TO WŁAŚNIE PRZY PROBLEMACH Z ODŻYWIANIEM, PRZY ZWALCZANIU WSZELKICH CHORÓB / OTYŁOŚCI, NADCIŚNIENIA, MIAŻDŻYCY, RÓWNIEŻ CUKRZYCY TYPU 2: Niezmiernie pomocne są tabele z produktami odpowiednio prozdrowotnie, odchudzająco i antycukrzycowo sklasyfikowanymi wg tzw. INDEKSU ŻYWIENIOWEGO TJ. IŻ PRODUKTU.

Powrót
Reklama:

Reklama:
Wyszukiwarka
Reklama:
Najnowsze
Menu
Reklama:
Reklama:
Newsletter
zapisz