Reklama:
Reklama:
Reklama:

Kobiety średnio na ubrania wydają około 3000 funtów rocznie. Noszą jednak zaledwie 30 procent z tego, co posiadają w szafie! Jak  więc być modną i mądrze gospodarować pieniędzmi?

Przede wszystkim – nie poddawać się bezmyślnie trendom. Projektanci tworzą stale nowe rzeczy, bo muszą z czegoś żyć, a reklamy typu – must have! przekonują, że i ty nie możesz obyć się bez hitu sezonu. Nieprawda! Możesz być trendy trzymając się własnego stylu.

 

Jeśli masz jednak słabą wolę, nie noś ze sobą kart kredytowych idąc na zakupy. Miej w portfelu wyłącznie tyle, ile możesz w danej chwili wydać na zakupy. Pamiętaj też, że gotówkę zawsze wydajemy roztropniej! Elektronicznych pieniędzy znikających z karty nie widzisz, a ubytek banknotów w portfelu jest natychmiast odczuwalny.

 

Oczywiście nadejdzie chwila, kiedy otworzysz pełną szafę i stwierdzisz, że nie masz co na siebie włożyć! Badania mówią, że kobiety średnio spędzają 16 minut dziennie na doborze odpowiedniej garderoby! Pamiętaj jednak, że jeśli skonstruujesz swoją szafę według własnego pomysłu i stylu, problem zniknie. Kupuj ubrania w jednej kolorystyce – wybierz na przykład swoje dwa ulubione kolory i ich odcienie, a wszystko będzie do siebie pasować.

Czytaj koniecznie Kupuj ciuchy z głową!

Wbrew pozorom moda wraca, a nowe trendy są krótkotrwałe. W zależności od twoich preferencji skoncentruj się na swoim stylu – klasyczny, romantyczny itp. i kupuj tego typu ubrania. Jeśli nagle wyskoczysz z czymś co kompletnie nie pasuje do reszty garderoby, z reguły i tak w tym nie będziesz nigdy chodzić.

 

Rób zakupy na wyprzedażach, skoro sklepy obniżają ceny nawet o 70 procent, to znaczy, że wyjściowa cena ubrań jest znacznie zawyżona. Korzystaj z zakupów w internecie, bo często są tam promocje.

 

Nie daj się opanować manii zakupów bo idą na przykład święta i trzeba mieć nową kreację. Czasami wystarczy zmiana dodatku i stara sukienka zyska.

 

Czytaj koniecznie Dlaczego gonimy za modą?

 

Tagi:

zakupy,  zakupoholizm,  moda,  pieniądze, 

Podobne artykuły:

Zostaw komentarz:

    Brak komentarzy
Powrót