Partner: Logo KobietaXL.pl

Lillian Glass bardzo często proszona jest o oceny związków celebrytów, na podstawie zrobionych im fotografii. Przewidziała już kilka rozstań, choć para twierdziła, że jest szczęśliwa i wszystko jest OK. Jeśli chcesz poznać wasz wzajemny stosunek, siegnij po kilka wspólnych zdjęć. A oto wskazówki:

1. Zachowanie pewnej odległości.

 

Gdy partner idzie przed tobą, nie trzyma cię za rękę, często oznacza to, że stracił zainteresowanie, przestał cię szanować, lub zwyczajnie nie lubi – pisze Glass.

 

2. Spoglądanie w przeciwnych kierunkach.

 

Jeśli partnerzy patrzą na zdjęciu w różne strony, to znaczy, że mają inne cele, nie mają wspólnych upodobań i ciężko im będzie utrzymać związek. Z reguły takie pary w końcu się rozstają.

 

3. Za dużo przestrzeni.

 

Jeśli na zdjęciach z partnerem jesteście daleko od siebie to oznacza, że nie ma pomiędzy wami więzi i chęci do bliskości.

 

4. Stopy zwrócone w przeciwnych kierunkach.

 

Świadczy to o tym, że zaczynacie odsuwać się od siebie.

 

5.Skupianie uwagi na sobie.

 

Jeśli na zdjęciu twój partner dominuje i pozuje tak, aby to on był jego głównym bohaterem, to znaczy, że w waszym związku nie ma równowagi. Oznacza to zazdrośc i konkurowanie o pozycję.

 

6. Nieodwzajemnione uczucia.

 

 

 

Te zdjęcia najbardziej obrazują, na jakim etapie jest związek. Jeśli ty jesteś w niego wpatrzona, przytulasz się, a on nie reaguje, patrzy w dal, a ręce ma z dala od ciebie, to znak, że ma już dośc tego związku. Oczywiście może być też sytuacja zupełnie odwrotna, kiedy to on cię tuli, a ty wymykasz się z jego ramion.

 

Glass obrazuje swoje obserwacje zdjęciami par celebrytów. W książce opisuje też inne sygnały płynące z ciała, informujące o tym, że ktoś kłamie i chce cię oszukać. Polecam lekturę:

Lillian Glass, Mowa ciała kłamców, Dom Wydawniczy Rebis,

 

 

Tagi:

związek ,  kłamstwo ,  małżeństwo ,  zdjęcia ,  fotografie ,  psychologia ,  książka , 

Kliknij, aby zamknąć artykuł i wrócić do strony głównej.

Polecane artykuły:

Podobne artykuły:

Powrót
Wyszukiwarka
Newsletter
zapisz
Reklama: